H νέα Βarbie πάει στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό για να εμπνεύσει τα κορίτσια να ασχοληθούν με τις θετικές επιστήμες
JTeam
4 Οκτωβρίου 2022
Τα παιχνίδια καλώς ή κακώς καθορίζουν σημαντικά την παιδική μας ηλικία και αυτό είναι κάτι το οποίο γνωρίζει καλά η Barbie, η οποία τα τελευταία χρόνια θέλει να εμπνεύσει όλο και περισσότερα νεαρά κορίτσια να ακολουθήσουν αυτό που πραγματικά αγαπούν, χωρίς ενδοιασμούς και στερεότυπα.
Αυτήν τη φορά, με αφορμή την Παγκόσμια Εβδομάδα Διαστήματος και ενόψει της Διεθνούς Ημέρας Κοριτσιών, προχωρά σε ένα εγχείρημα από το διάστημα, το οποίο έχει σκοπό να παρακινήσει νεαρά κορίτσια να ασχοληθούν με θετικές επιστήμες, με την αστροφυσική και το διάστημα.
Η Samantha Cristoforetti είναι η επικεφαλής του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού (ISS), η πρώτη Ευρωπαία γυναίκα σε αυτόν τον ρόλο, και εμφανίζεται με την νέα Barbie της από το διάστημα με σκοπό να εμπνεύσει και εκείνη με τη σειρά της τα κορίτσια να ακολουθήσουν σπουδές τεχνολογίας, μηχανικής, μαθηματικών και αστροφυσικής. Η νέα κούκλα της Barbie βρέθηκε στο διάστημα και η αστροναύτης Samantha απαντά σε ερωτήσεις παιδιών από όλη την Ευρώπη, τα οποία επιλέχθηκαν από τον φιλανθρωπικό οργανισμό Inspiring Girls.
Η αστροναύτης του ESA και η κούκλα της εκτοξευθήκαν με το διαστημόπλοιο Crew Dragon από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) τον Απρίλιο του 2022 και πρόκειται να προσεδαφιστούν πίσω στη Γη σύντομα.
Η Barbie έχει μακροχρόνια συνεργασία με τον ESA, εμπνέοντας όλα τα κορίτσια του κόσμου να διακρίνουν στον τομέα Επιστημών STEM μια πιθανή καριέρα και τίμησε για πρώτη φορά την Samantha με μοναδική κούκλα τον Μάρτιο του 2019 και στη συνέχεια τον Οκτώβριο του 2021 διατέθηκε στην αγορά μια έκδοση της κούκλας ώστε οι θαυμαστές της να έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν τη δική τους κούκλα Samantha Cristoforetti. Μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις διατέθηκε στην υποστήριξη της φιλανθρωπικής οργάνωσης Women in Aerospace Europe.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως έρευνες δείχνουν ότι ξεκινώντας από την ηλικία των πέντε, πολλά κορίτσια αρχίζουν να αναπτύσσουν την πεποίθηση ότι δεν είναι τόσο έξυπνα και ικανά όσο τα αγόρια. Σταματούν να πιστεύουν ότι το φύλο τους μπορεί να γίνει ό,τι ονειρεύεται. Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται «Dream Gap» και θέλοντας να το εξαλείψει, η Barbie ξεκίνησε το Dream Gap Project το 2018 – μια παγκόσμια πρωτοβουλία που παρέχει στα κορίτσια τους πόρους και την υποστήριξη που χρειάζονται για να συνεχίσουν να πιστεύουν στον εαυτό τους.