
Η Ελλάδα έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Trendyol στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη στα τέλη του 2024 ως μέρος της έντονης περιφερειακής αναπτυξιακής δραστηριότητας της εταιρείας της στην Ελλάδα.
Η Trendyol, μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, γιορτάζει την πρώτη της επέτειο στην Ελλάδα. Μέσα σε μόλις δώδεκα μήνες, η πλατφόρμα κατέκτησε την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών, καθιστώντας την έναν από τους κορυφαίους διαδικτυακούς προορισμούς μόδας στη χώρα.
Με περισσότερους από 2.300 ενεργούς πωλητές και μια συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα που ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια προϊόντα, η Trendyol σημείωσε εντυπωσιακή ανάπτυξη. Χάρη σε αυτήν την επιτυχία, η Ελλάδα αναδείχθηκε ως η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Trendyol στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη κατά τους τελευταίους δύο μήνες του 2024.
Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τη συλλογή της Trendyol, εκφράζοντας έντονη προτίμηση στις τελευταίες τάσεις της μόδας σε προσιτές τιμές. Μεταξύ των πιο δημοφιλών ειδών συγκαταλέγονται τα φούτερ, οι μπλούζες και τα πουλόβερ, που καταγράφουν υψηλές πωλήσεις.
Στην τοπική πλατφόρμα ξεχωρίζουν κορυφαίες μάρκες όπως Tommy Hilfiger, Puma, Happiness İstanbul, Madmext, Skechers, Calvin Klein και Dr. Martens, οι οποίες έχουν εδραιώσει μια ισχυρή και πιστή πελατειακή βάση στην Ελλάδα.
Οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει τη συλλογή της Trendyol, εκφράζοντας έντονη προτίμηση στις τελευταίες τάσεις της μόδας σε προσιτές τιμές. Μεταξύ των πιο δημοφιλών ειδών συγκαταλέγονται τα φούτερ, οι μπλούζες και τα πουλόβερ, που καταγράφουν υψηλές πωλήσεις. Στην τοπική πλατφόρμα ξεχωρίζουν κορυφαίες μάρκες όπως Tommy Hilfiger, Puma, Happiness İstanbul, Madmext, Skechers, Calvin Klein και Dr. Martens, οι οποίες έχουν εδραιώσει μια ισχυρή και πιστή πελατειακή βάση στην Ελλάδα.
Ο Νοέμβριος αναδείχθηκε ως ο πιο δυναμικός μήνας για την Trendyol στην Ελλάδα, με τις καμπάνιες της Black Friday να εκτοξεύουν τις πωλήσεις. Στις 30 Νοεμβρίου συγκεκριμένα καταγράφηκε ρεκόρ παραγγελιών. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, η εφαρμογή Trendyol κατέκτησε την κορυφαία θέση στα τοπικά καταστήματα εφαρμογών, επιβεβαιώνοντας την έντονη αφοσίωση των Ελλήνων καταναλωτών.
Η επιτυχία αυτή οφείλεται, μεταξύ άλλων, στη συνεχή εξέλιξη της εφαρμογής, η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια ομαλή και απολαυστική εμπειρία αγορών. Μια εξειδικευμένη ομάδα άνω των 2.000 μηχανικών εργάζεται διαρκώς για τη βελτίωσή της, εστιάζοντας σε μια φιλική προς τον χρήστη διεπαφή, εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, ευέλικτες επιλογές πληρωμής, αξιόπιστες εκτιμήσεις παράδοσης και άμεση εξυπηρέτηση πελατών, διασφαλίζοντας έτσι μια κορυφαία αγοραστική εμπειρία.
Μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη πρώτη χρονιά, η Trendyol προετοιμάζεται για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην ελληνική αγορά. Στρατηγικός της στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση της τοπικής παρουσίας, μέσω της διεύρυνσης της γκάμας προϊόντων, της βελτιστοποίησης των επιλογών αγορών και της οικοδόμησης μεγαλύτερης εμπιστοσύνης με τους πελάτες, προσφέροντας ανταγωνιστικές τιμές και αναβαθμισμένες υπηρεσίες παράδοσης.