
Όταν η προώθηση κοσμημάτων πάει σε άλλο επίπεδο.
Όταν ένα από τα πιο εμβληματικά brand κοσμημάτων στον κόσμο, ο οίκος Bvlgari, διάλεξε για μούσες του πριν 2 χρόνια τη Ζεντάγια και την Αν Χάθαγουεϊ, κάνοντας τη καμπάνια του viral από την πρώτη κι όλας μέρα, καταλαβαίνεις ότι οι οίκοι κοσμημάτων, ναι μεν γνωρίζουν πως να παίξουν το παιχνίδι του marketing, αλλά, ακόμη κινούνται σε ασφαλή μονοπάτια.
Τον συνηθισμένο αυτόν τρόπο προώθησης των κοσμημάτων, ήρθε να ανατρέψει ένα νέο brand, με το όνομα STEFF ELEOFF, λανσάροντας μια νέα προσέγγιση και οπτική στον χώρο του κοσμήματος, η οποία έγινε viral, κάνοντας σε λιγότερο από ένα 24ωρο τον γύρο του διαδικτύου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Reader.gr