Όταν η προώθηση κοσμημάτων πάει σε άλλο επίπεδο.
Όταν ένα από τα πιο εμβληματικά brand κοσμημάτων στον κόσμο, ο οίκος Bvlgari, διάλεξε για μούσες του πριν 2 χρόνια τη Ζεντάγια και την Αν Χάθαγουεϊ, κάνοντας τη καμπάνια του viral από την πρώτη κι όλας μέρα, καταλαβαίνεις ότι οι οίκοι κοσμημάτων, ναι μεν γνωρίζουν πως να παίξουν το παιχνίδι του marketing, αλλά, ακόμη κινούνται σε ασφαλή μονοπάτια.
Τον συνηθισμένο αυτόν τρόπο προώθησης των κοσμημάτων, ήρθε να ανατρέψει ένα νέο brand, με το όνομα STEFF ELEOFF, λανσάροντας μια νέα προσέγγιση και οπτική στον χώρο του κοσμήματος, η οποία έγινε viral, κάνοντας σε λιγότερο από ένα 24ωρο τον γύρο του διαδικτύου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Reader.gr
Αληθινές ιστορίες, βαθιά θέματα, καθημερινή έμπνευση. Ακολούθησε το JennyGr στο Google News.
Διαβάζονται Τώρα
- Το ζευγάρι παπούτσια – ορισμός του quiet luxury που θα βλέπουμε παντού φέτος και 5 επιλογές για να το προσθέσεις στη συλλογή σου
- Η αναβλητικότητά τους δεν έχει όρια: 5 συνήθειες που επιβεβαιώνουν πως ζουν μόνιμα με το «θα το κάνω μετά»
- Μανικιούρ χειμώνας 2026: Αυτό είναι το nail trend που θα βλέπεις παντού