Με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση όλων για ένα πιο «πράσινο» μέλλον, η εταιρεία έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη να αλλάξουμε μικρές καθημερινές συνήθειες, οι οποίες επιδρούν θετικά στο περιβάλλον. Ρόλο motivators στη βραδιά είχαν η Μαίρη Συνατσάκη και ο Γιώργος Μαυρίδης, που αποτελούν τα πρόσωπα της νέας καμπάνιας της ΑΒ Βασιλόπουλος, για την επαναχρησιμοποιούμενη τσάντα. Mε σύνθημα το #allazoumesinithies, η νέα καμπάνια της ΑΒ Βασιλόπουλος, επιχειρεί να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές να μειώσουν την χρήση πλαστικής σακούλας αντικαθιστώντας την, με τσάντες πολλαπλών χρήσεων φιλικές προς το περιβάλλον.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, μέσα από διασκεδαστικά activations και στοχευμένα happenings, είχε ως προτεραιότητα την κινητοποίηση των παρευρισκόμενων με στόχο να εντοπίσουν τις συνήθειες που μπορούν να αλλάξουν, ώστε να συμβάλλουν και οι ίδιοι σε ένα πιο πράσινο περιβάλλον, σε μία καλύτερη ποιότητα ζωής για όλους. Σε ένα χώρο που κυριαρχούσε το στοιχείο του «πράσινου», δημιουργήθηκαν τέσσερις σταθμοί με συμβολικό χαρακτήρα, ενώ με τη μουσική επιμέλεια των Key Royale, δόθηκε μία χορευτική νότα στη βραδιά.
Ο πρώτος σταθμός ήταν το «Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανακύκλωσης» της ΑΒ Βασιλόπουλος, ένα διώροφο λεωφορείο που με βιωματικό τρόπο εκπαιδεύει για θέματα ανακύκλωσης. Εκπρόσωποι της ΤΕΧΑΝ, σε συνεργασία με την οποία έχει δημιουργηθεί το λεωφορείο, ξενάγησαν το κοινό στο λεωφορείο και το ενημέρωσαν για την πρωτοβουλία. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ανακοινώθηκε ότι το «Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Ανακύκλωσης» θα ταξιδέψει για τα επόμενα δύο χρόνια σε όλη την Ελλάδα με στόχο να εκπαιδεύσει με δημιουργικό τρόπο και πλούσιο ενημερωτικό υλικό μαθητές σε κάθε γωνιά της χώρας σχετικά με την ανακύκλωση.
Μπαίνοντας στην αίθουσα της εκδήλωσης, μία μεγάλη πλαστική σακούλα δέσποζε στο χώρο, προσκαλώντας το κοινό να γράψει ποια συνήθειά του θα άλλαζε, για να βοηθήσει με το δικό του τρόπο στη δημιουργία ενός πράσινου τρόπου ζωής. Μόλις η σακούλα γέμισε με τις συνήθειες που οι παρευρισκόμενοι θέλουν να αφήσουν πίσω, η Μαίρη Συνατσάκη και ο Γιώργος Μαυρίδης, την έκοψαν για να αποκαλυφθεί η επαναχρησιμοποιούμενη τσάντα.
Συνεχίζοντας, οι προσκεκλημένοι έγραψαν μία υπόσχεση με περιβαλλοντικό πρόσημο, που πρόκειται να υιοθετήσουν στην καθημερινότητά τους μέσα στον επόμενο χρόνο. Όλες οι υποσχέσεις, με πολύ προσοχή τοποθετήθηκαν μέσα στη χρονοκάψουλα της ΑΒ Βασιλόπουλος, ώστε να διατηρηθούν στο χρόνο και να αποτελέσουν τη δέσμευση όλων των παρευρισκόμενων για ένα πιο «πράσινο» αύριο.
Η «πράσινη» εμπειρία ολοκληρώθηκε στο ECOcktail Bar, ένα θεματικό μπαρ με απολύτως φυσικά υλικά. Το μπαρ προσέφερε στους καλεσμένους ευφάνταστα cocktails εμπνευσμένα από το περιβάλλον, με βιολογικά φρούτα, ενώ όλα τα σκεύη ήταν γυάλινα και χάρτινα. Δίπλα στο ECOcktail Bar είχε δημιουργηθεί μία καταπράσινη περιοχή με γρασίδι και αναπαυτικά πουφ, η οποία πρόσφερε στους καλεσμένους στιγμές ηρεμίας και χαλάρωσης.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε όλη τη διαδρομή της δείχνει στην πράξη την υπεύθυνη στάση της για το περιβάλλον, υιοθετώντας πρωτοποριακές πολιτικές περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Σήμερα, μεταξύ άλλων, λειτουργεί 70 κέντρα ανακύκλωσης σε όλη την Ελλάδα, ανταμείβοντας και ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες των καταστημάτων της να κάνουν την ανακύκλωση καθημερινή τους συνήθεια. Με το βλέμμα στραμμένο σε ένα καλύτερο αύριο για τις επόμενες γενιές, τώρα #allazoumesinithies με την ΑΒ Βασιλόπουλος και κάνουμε το καλό για το περιβάλλον, για έναν «πράσινο» τρόπο ζωής.