Όταν σκεφτόμαστε τη Coca-Cola, μας έρχονται στο μυαλό φρεσκάδα, διασκέδαση, χαμόγελα και απέραντη δροσιά. Η απόλαυση του αγαπημένου μας αναψυκτικού μαζί με τους φίλους ή την οικογένεια έχει γίνει πλέον προσωπική και διασκεδαστική υπόθεση και οι καθημερινές μας στιγμές είναι πιο ιδιαίτερες και ευχάριστες. Και θα γίνουν ακόμα πιο χαρούμενες με το νέο σλόγκαν, “Taste the Feeling”, που στόχο έχει να περάσει το μήνυμα ότι η Coca Cola είναι για όλους. Έφτασε λοιπόν η στιγμή να νιώσουμε ότι η απόλαυση μιας παγωμένης Coca-Cola, όποια κι αν είναι αυτή, κάνει την κάθε στιγμή ξεχωριστή!
Η νέα παγκόσμια καμπάνια της Coca-Cola “Taste the Feeling”, που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια ενός εντυπωσιακού event την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου, στο Fuzz Club. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα ενώνει την Coca-Cola, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Zero κάτω από μια δημιουργική καμπάνια, που σκοπό έχει να ενώσει την οικογένεια των προϊόντων της Coca-Cola, να έρθει κοντά στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, και να μας υπενθυμίσει την απόλαυση μιας παγωμένης Coca-Cola.
Η καμπάνια “Taste the Feeling”, που μέσα στο 2016 θα βγει στον αέρα σταδιακά σε όλες τις αγορές παγκοσμίως, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- Μια σειρά τηλεοπτικών σποτ
- Μεγάλο αριθμό φωτογραφιών
- Καινούργια οπτική ταυτότητα
- Καινούργιο τραγούδι – «ύμνο» και ηχητική υπογραφή
- Μια διαδραστική «digital «εμπειρία που οι καταναλωτές θα μπορούν να μοιραστούν στα social media
Το νούμερο ένα αναψυκτικό ζωντανεύει ξανά στα μάτια μας με τις αφηγήσεις των καθημερινών στιγμών της ζωής των καταναλωτών. Και το σημαντικό είναι ότι η εταιρία τονίζει τη δέσμευση της, να προσφέρει ποικιλία επιλογών, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός. Με απλά λόγια “Taste the Feeling” !