UPDATE CITY BLOGGING

H νέα τάση στο nightlife είναι πια γεγονός


Τζένη Μπαλατσινού

5 Απριλίου 2016

heineken-moderate-drinkers-wanted-crunk-00.jpg

Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν νέα δεδομένα στο nightlife και έχει αλλάξει σημαντικά. Η έκρηξη νέων μαγαζιών που γίνονται αγαπημένα στέκια ή δημοφιλή points στην πόλη, μια νέα κουλτούρα γύρω από αυτά και τους specialists στην μπάρα μα και τα social media που εισχώρησαν και καθίσαν στο θρόνο των καθοριστικών καθημερινών μας συνηθειών, άρχισαν να διαμορφώνουν μερικές από τις συνήθειές μας. Οι βραδινές έξοδοι διαπνέονται πια από ένα διαφορετικό attitude, βγαίνουμε πλέον αλλιώς έξω και με διαφορετικά κίνητρα και συμπεριφορές.

Οι millennials είναι το πιο μάχημο target στις εξόδους και έχουν πλέον διαφορετική προσέγγιση στο θέμα από ότι οι παλιότερες γενιές. Τα τελευταία χρόνια, οι αλλαγές στην καθημερινότητα και στα δεδομένα της ζωής μας δεν άφησαν κανέναν ανεπηρέαστο. Έτσι οι νέοι άνθρωποι στον αντίποδα των δυσκολιών επιλέγουν να έχουν μια πιο θετική ματιά στη ζωή και να φροντίζουν περισσότερο τον εαυτό τους. Στα πλαίσια αυτής της στάσης ζωής, η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ στη νυχτερινή διασκέδαση παίζει καταλυτικό ρόλο και αποτελεί κλειδί positive επιλογών για τη ζωή και για τις ευκαιρίες που δίνονται.

Ο κύριος παράγοντας για μία καλή βραδινή έξοδο έχει μετατοπιστεί. Νιώθω πως επιζητούμε παρέα με φίλους, καλό φαγητό και ποτό αντί για την παλιά "καλή" διασκέδαση όπου τα όρια ήταν εκεί μόνο για να ξεπεραστούν. Βλέπω γύρω μου ανθρώπους που θέλουν να διατηρούν τον έλεγχο γιατί πιστεύουν πως η ζωή τους είναι καλύτερη, παρατηρώ πως στην ερώτηση "Να παραγγείλουμε μια γύρα ακόμα" η απάντηση είναι πιο συχνά "όχι" παρά "ναι". Η γεύση και η ποιότητα είναι πλέον τα βασικά κίνητρα επιλογής σε σύγκριση με την ποσότητα που φαίνεται να μην είναι βασική προτεραιότητα. Η κατανάλωση με μέτρο είναι πια μια έξυπνη στάση ζωής και η απόλαυση της βραδιάς είναι διαφορετική, ποιοτικότερη και εντέλει διασκεδαστικότερη! #ΜoderateDrinkersWanted