UPDATE CITY BLOGGING

Το attica παρουσιάζει τον ανανεωμένο ανδρικό χώρο, στον πρώτο όροφο του flagship πολυκαταστήματός του, στο City Link


JTeam

11 Νοεμβρίου 2022

Το attica παρουσιάζει τον ανανεωμένο ανδρικό χώρο, στον πρώτο όροφο του flagship πολυκαταστήματός του, στο City Link
Ο Παναγιώτης Ραφαιλίδης στο special στούντιο του φωτογράφου Σπύρου Χαμαλη
Αγαπημένοι φίλοι των πολυκαταστημάτων attica από τον χώρο των media, της τηλεόρασης και της μόδας, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο ανανεωμένο ανδρικό τμήμα και να γνωρίσουν αγαπημένα contemporary brands που φιλοξενεί

Με ένα exclusive ανδρικό event, τo attica γιόρτασε την ανακαίνιση του χώρου ανδρικής μόδας στον πρώτο όροφο του πολυκαταστήματός του στο City Link, στην καρδιά της Αθήνας, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο ότι αποτελεί έναν κορυφαίο shopping προορισμό.

Αγαπημένοι φίλοι των πολυκαταστημάτων attica από τον χώρο των media, της τηλεόρασης και της μόδας, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο ανανεωμένο ανδρικό τμήμα και να γνωρίσουν αγαπημένα contemporary brands που φιλοξενεί, μεταξύ των οποίων: Burberry, StoneIsland, Kiton, PhilippPlein, Kenzo, Dsquared2, JamesPerse, Common Projects, Corneliani, Canali, Santoni, CanadaGoose, MooseKnuckles, Bogner, C.P. Company, PaulSmith, Versace, TheKooples, Zadig&Voltaire, Sandro, Dondup, KarlLagerfeld, MichaelKors, AmericanVintage, RRD.

Ειδικά για το event είχε στηθεί ένα Acqua di Parma corner με premium προϊόντα ανδρικής περιποίησης από τη σειρά Barbiere. Παράλληλα, όλοι έλαβαν μέρος σε μια διαδραστική φωτογράφιση από τον φωτογράφο μόδας Σπύρο Χαμάλη, ο οποίος είχε δημιουργήσει ένα μικρό στούντιο, όπου πρωταγωνιστές ήταν οι καλεσμένοι και μερικά αγαπημένα key fashion items από τα brandsπου φιλοξενούνται στο ανανεωμένο τμήμα ανδρικής μόδας.

Αυτή την μοναδική, for men’s only βραδιά, υποστήριξε το Ιρλανδέζικο WhiskeyBushmills με τα ξεχωριστά και ευφάνταστα cocktailsτου και τη μοναδική του γεύση.

Λίγα λόγια για τον ανανεωμένο ανδρικό χώρο στο attica City Link:

Ο ανανεωμένος χώρος των 800 τ.μ. έχει πλέον ανοικτά παράθυρα με θέα τα νεοκλασικά κτίρια της Πανεπιστημίου και της Βουκουρεστίου και lounge areas με αναπαυτικούς καναπέδες, παρουσιάζοντας στους καταναλωτές ένα premium περιβάλλον που αναβαθμίζει την εμπειρία shopping και υποδέχεται τους επισκέπτες σε ένα ζεστό και φιλόξενο χώρο.

Ανοιχτό και σκούρο καφέ είναι τα γήινα χρώματα που πρωταγωνιστούν στο ανακαινισμένο menswearτμήμα, δένοντας τον χώρο με τη βοήθεια του φωτεινού και καθαρού φωτισμού, που αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις διακριτικές χρυσές λεπτομέρειες της διακόσμησης. Άλλωστε, πρωταρχικός στόχος του σχεδιασμού του ανανεωμένου τμήματος ήταν η αξιοποίηση και η επιβολή του φυσικού φωτός στον χώρο μέσα από τα ανοίγματα του κτιρίου.Αξίζει να σημειωθεί ότι για την ανακαίνιση του τμήματος ανδρικής μόδας χρησιμοποιήθηκαν φυσικά υλικά σε ουδέτερες γήινες αποχρώσεις, όπως travertine μάρμαρο, δρύινο ξύλο, διάφορες υφές από ιδιαίτερα επιμελημένες φυσικές τσιμεντοκονίες, μεμονωμένα στοιχεία λάμψης και εναλλαγή μοτίβων του δαπέδου, σε μια προσπάθεια σύνδεσης του νεοκλασικού παρελθόντος του κτιρίου με τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις.

Απώτερος σκοπός του σχεδιασμού ήταν να διαμορφωθεί ένας openspace χώρος, ευέλικτης εμπορικής προβολής των προϊόντων του καταστήματος, που να προκαλεί άνετη, ζεστή, φιλόξενη και λαμπερή premium αίσθηση στον επισκέπτη.

atticaCityLink
Πανεπιστημίου 9, Σύνταγμα, Αθήνα, +30 211 9900000
FB: www.facebook.com/atticadps | IG: www.instagram.com/atticaofficial

TAGS