UPDATE #NOW

Το νέο trend στο διάβασμα έρχεται σε μορφή απόδειξης σουπερ μάρκετ


17 Απριλίου 2018

rawpixel-com-586682-unsplash.jpg

Πώς είναι δυνατόν κάτι τέτοιο; Χάρη στους Γάλλους, φυσικά, που έδωσαν νέα ζωή στη λογοτεχνία, σε μία εποχή που κυριαρχεί η  τεχνολογία. Ο εκδοτικός οίκος μικρών ιστοριών, Short Edition, εγκατέστησε μέσα στο 2017 περισσότερους από 30 αυτόματους πωλητές σε καφετέριες, πανεπιστήμια, γραφεία και αεροδρόμια των Η.Π.Α. Μάλιστα, ο σκηνοθέτης και οινοπαραγωγός Francis Ford Coppola ενθουσιάστηκε τόσο με την ιδέα, που επένδυσε σε αυτήν και την εφάρμοσε στο δικό του Café Zoetrope, στο San Francisco.

Η χρήση των μηχανημάτων αυτών, είναι πολύ εύκολη. Έχουμε τρεις επιλογές: Ανάγνωση που διαρκεί μόλις 1 λεπτό, 3-λεπτη και 5-λεπτη. Πατάμε το ανάλογο κουμπί, και εκτυπώνεται αμέσως σε μία λεπτή λωρίδα χαρτιού.

Όλα αυτά, γίνονται δωρεάν. Υπάρχει ένας κατάλογος 100.000 έργων, από συγγραφείς που έχουν αξιολογηθεί από ειδική επιτροπή, και είναι χωρισμένα στις εξής κατηγορίες: Παιδικά, Ρομαντικά, Εορταστικά Παραμύθια.

Η Short Edition έθεσε σε λειτουργία το πρώτο της περίπτερο το 2016 και έχει εγκαταστήσει 150 αυτόματους πωλητές σε όλο τον κόσμο. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία πλατφόρμα για ανεξάρτητους καλλιτέχνες. Η ιδέα είναι να κάνουμε τους ανθρώπους πιο χαρούμενους – υπάρχει πολλή θλίψη εκεί έξω», είπε στο New York Times ο Kristan Leroy, διευθυντής του Οίκου.

Ο σκοπός της πρωτοβουλίας αυτής είναι να ασχοληθεί με τo διάβασμα το κοινό που δεν ενδιαφέρεται να επισκεφθεί μία βιβλιοθήκη. Πρόκειται για έναν πολύ όμορφο τρόπο διάδοσης της τέχνης, ενώ δίνεται ευκαιρία σε όλους  να διευρύνουν τους ορίζοντές τους.

 

Διαβάστε επίσης:H Αθήνα γίνεται Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα