Linkedin: Προσθέτει τον τίτλο «Μαμά στο Σπίτι» για να βοηθήσει στην καταπολέμηση του εργασιακού κενού

The Jennettes
Παρασκευή, 02 Απριλίου 2021

Η πλατφόρμα δικτύωσης πραγματοποιεί μερικές μεγάλες αλλαγές στις επιλογές προφίλ, δίνοντας την ευκαιρία στις γυναίκες να δηλώσουν την απλήρωτη οικιακή εργασία τους.

Πόσες φορές σας έχει τύχει να σχολιάσουν στο βιογραφικό σας κάποιο κενό που μπορεί να έχετε από την εργασία, για προσωπικούς ή οικογενειακούς λόγους. Το Linkedin έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα, που οδηγούν μέχρι και στο gender pay gap, δηλαδή την άνιση πληρωμή των γυναικών-ανδρών, για την ίδια εργασία. 

Οι γονείς που φροντίζουν τα παιδιά τους και διαχειρίζονται τα νοικοκυριά τους με πλήρη απασχόληση μπορούν πλέον να κάνουν αυτές τις θέσεις εργασίας επίσημες στο online βιογραφικό τους.

Η «μαμά στο σπίτι», «ο μπαμπάς στο σπίτι» και ο «γονέας στο σπίτι» είναι μεταξύ των νέων τίτλων που η LinkedIn παρουσίασε στους χρήστες της αγγλικής γλώσσας αυτή την εβδομάδα ως μέρος μιας μεγαλύτερης δέσμευσης από τον διαδικτυακό ιστότοπο, που επιτρέπει στους ανθρώπους να αναλύουν λεπτομερώς μήνες ή χρόνια μακριά από το αμειβόμενο εργατικό δυναμικό. Το «φροντιστής», αλλά και τα απλά «μαμά» ή «μπαμπάς» είναι πλέον επιλογές.

Το LinkedIn έχει επίσης σχέδια για ένα νέο πεδίο «κενών στην απασχόληση», όπου οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν από επιλογές όπως, «προσωπική άδεια» ή «γονική άδεια», ώστε «να δείξουν με σαφήνεια και διαφάνεια ένα συμβάν της ζωής τους στην καριέρα τους», είπε ο εκπρόσωπος της εταιρίας.

«Ήρθε η ώρα για τους εργοδότες να αποδεχτούν ότι η καριέρα είναι συχνά μη γραμμική και πρέπει να παρέχει βελτιωμένες πολιτικές για την απομακρυσμένη εργασία, πιο ευέλικτα ωράρια και οικογενειακή άδεια», έγραψε μια αρθρογράφος της Medium. «Και είναι καιρός για τους αιτούντες εργασία να μην αισθάνονται σαν να πρέπει να καλύψουν τα κενά στην εργασία».

Ένας πιο εξευγενισμένος τρόπος εξήγησης των κενών στο βιογραφικό μπορεί να είναι ευπρόσδεκτη είδηση σε πολλούς γονείς και ειδικά στις μητέρες, εν μέσω της πανδημίας, οι οποίες από την άνοιξη του 2020 αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν το αμειβόμενο εργατικό δυναμικό.

Βγαίνοντας από την πανδημία, περισσότερες μαμάδες και μπαμπάδες θα ψάχνουν έναν τρόπο να εξηγήσουν τα κενά εργασίας τους, είτε αυτά τα κενά οφείλονται σε γονική άδεια μετά τη γέννηση ή λόγω αποχώρησης από το εργατικό δυναμικό που σχετίζεται με τη COVID-19.

Εκτός από την επέκταση των επιλογών τίτλου εργασίας τους, το LinkedIn ανακοίνωσε επίσης αυτή την εβδομάδα ότι οι χρήστες μπορούν πλέον να εμφανίζουν προαιρετικά τις προτιμήσεις αντωνυμίας τους στην κορυφή των προφίλ τους.

«Πάνω από το 50% των ατόμων που αναζητούν εργασία συμφωνούν ότι το φύλο είναι μια σημαντική πτυχή της ταυτότητάς τους, τόσο εντός όσο και εκτός του χώρου εργασίας, και το 70% των ατόμων που αναζητούν εργασία πιστεύουν ότι είναι σημαντικό οι υπεύθυνοι προσλήψεων και οι διευθυντές να γνωρίζουν την αντωνυμία τους», η εταιρεία έγραψε σε δελτίο τύπου.

Ανέφερε επίσης ότι το 72% των υπεύθυνων πρόσληψης πιστεύει ότι η γνώση των προτιμώμενων αντωνυμιών των υποψηφίων «είναι ωφέλιμη και βοηθά τους άλλους να σέβονται την ταυτότητά τους».

Δείτε ακόμη:

10 σουρεαλιστικές εικονογραφήσεις της σημερινής κοινωνίας 

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits