UPDATE #NOW

Έρευνα: Περνάμε το 1/3 της ημέρας μας σε apps στο κινητό (όταν δεν κοιμόμαστε)


JTeam

13 Ιανουαρίου 2022

Έρευνα: Περνάμε το 1/3 της ημέρας μας σε apps στο κινητό (όταν δεν κοιμόμαστε)
Μήπως αναρωτιέστε ποια εφαρμογή βρίσκεται στην κορυφή της λίστας;

Η εταιρεία App Annie διεξήγαγε έρευνα, σύμφωνα με την οποία διαπιστώθηκε κάτι που δεν μας προκαλεί καθόλου εντύπωση αν σκεφτούμε πόσο χρόνο αφιερώνουμε καθημερινά στο κινητό μας. Όπως καταλήγει, κάθε μέρα αφιερώνουμε κατά μέσο όρο περίπου 4,8 ώρες σε apps του.

Ειδικότερα, το 2021 καταγράφηκαν να γίνονται 230 δισεκατομμύρια downloads εφαρμογών ενώ ξοδεύτηκαν 170 δισεκατομμύρια δολάρια. Αν αναρωτιέστε ποια εφαρμογή βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών, αυτή δεν είναι άλλη από το TikTok. Οι χρήστες ξόδεψαν εκεί τη χρονιά που πέρασε, 90% περισσότερο χρόνο συγκριτικά με το 2020 ενώ διαπιστώθηκε πως είναι το app με τα περισσότερα downloads.

Όπως παρατηρεί ο διευθύνων σύμβουλος της App Annie, Theodore Krantz: «Η μεγάλη οθόνη σταδιακά πεθαίνει καθώς το κινητό συνεχίζει να καταγράφει ρεκόρ σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες: στον χρόνο που ξοδεύεται, στα downloads και τα έσοδα».

Μάλιστα, όπως προβλέπεται κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2022, το TikTok θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 1,5 δισεκατομμύρια μηνιαίως ενεργούς χρήστες. Συγκριτικά με το 2019, ο μέσος όρος χρόνου που αφιερώνουμε σε apps του κινητού μας αυξήθηκε στις 4 ώρες και τα 48 λεπτά. Αυτό υπολογίστηκε σε δέκα αγορές, μεταξύ των οποίων, η Ινδία, η Τουρκία, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ιαπωνία, το Μεξικό, η Σιγκαπούρη και ο Καναδάς.

Οι χρήστες στη Βραζιλία, την Ινδονησία και τη Νότια Κορέα διαπιστώθηκε ότι κατανάλωναν πάνω από 5 ώρες τη μέρα ενώ από τον συνολικό αυτό χρόνο, τα 7 από κάθε 10 λεπτά ξοδεύτηκαν σε εφαρμογές των social media, σε φωτογραφίες και video apps ενώ το TikTok κατείχε πρωταγωνιστικό ρόλο, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης.

Η πιο δημοφιλής εφαρμογή video streaming σε όλο τον κόσμο παρατηρήθηκε ότι είναι το YouTube με πάνω από 1 εκατομμύριο downloads σε 60 χώρες ενώ το Netflix ήταν δεύτερο σε αρκετές περιοχές. Οι χρήστες μάλιστα διαπιστώθηκε ότι ξόδεψαν 116 δισεκατομμύρια δολάρια σε παιχνίδια με πιο αγαπημένα τα Bridge Race και Hair Challenge, ξοδεύοντας παράλληλα πολύ χρόνο στην αγορά εφαρμογών που εκτιμάται ότι ξεπέρασε σε παγκόσμιο επίπεδο τις 100 δισεκατομμύρια ώρες.

Επίσης, αύξηση καταγράφηκε και στις εφαρμογές για την υγεία και τη γυμναστική ενώ κατά 27% αυξήθηκαν και οι εφαρμογές για διαλογισμό και ψυχική ευεξία. Οι επισκέψεις σε εφαρμογές τροφίμων αυξήθηκαν κατά 50% σε σύγκριση με το 2020 ενώ τέλος οι δαπάνες σε dating apps ξεπέρασαν τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια που ξεπερνούν το 95% σε αύξηση συγκριτικά με το 2018.