
Πόσες φορές σου έχει συμβεί να δεις στο Instagram ένα κούρεμα, ένα μακιγιάζ, ένα ντύσιμο που σε κάνει να αναρωτιέσαι ποιος είναι ο δημιουργός του;
Ενώ μπορούμε να δούμε ένα προιόν, δεν είναι πάντα προφανές ότι θα δούμε τον δημιουργό του. Μετά λοιπόν από το paid partnership με οίκους και brands, το Instagram φέρνει μία νέα απαραίτητη ρύθμιση, το Enhanced Tagging. Ουσιαστικά κάνεις tag το πρόσωπο που θέλεις, αλλά μέσα από συγκεκριμένη κατηγορία.
Αν δηλαδή έχεις κάνει κάποια περιποίηση προσώπου, ένα κούρεμα ή έχεις φτιάξει τα νύχια σου, μπορείς να αναφέρεις τον άνθρωπο που ευθύνεται για το αποτέλεσμα.
Οι 3 γυναίκες που δημιούργησαν αυτή την τόσο σημαντική ρύθμιση είναι οι μηχανικοί Alexis Michelle Adjei, Cameryn Boyd και Alexandra Zaoui. Ο βασικός στόχος τους είναι ότι έτσι ελπίζουν ότι θα διασφαλίσουν την ορατότητα των μαύρων καλλιτεχνών και θα τους βοηθήσουν να αποκτήσουν περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες.
Πώς να βάλεις τα Enhanced Tags
Όταν έχεις έτοιμο το post σου, επίλεξε tag people, μετά add tag, μετά την κατηγορία (στην οποία θα πρέπει να έχουν μπει από μόνοι τους οι δημιουργοί) και τέλος. Οι δημιουργοί μπορούν να κάνουν Edit Profile και να μπουν στην κατηγορία που επιθυμούν. Τώρα μπορείς να στηρίξεις τα μικρά brands!
Διαβάζονται Τώρα
- 11 "ύπουλα" σημάδια ναρκισσισμού που ξεγελούν τους περισσότερους
- Η Σαρλίζ Θερόν απενοχοποιεί το age gap και τα situationships με τον καλύτερο τρόπο - “Έκανα one night stand με 26χρονο και ήταν εκπληκτικό”
- Οι άνθρωποι με υψηλό EQ ακολουθούν τον κανόνα 3-10, για να παίρνουν έξυπνες αποφάσεις - Και δεν σφάλλουν ποτέ