UPDATE #NOW

Η Ulta ζητά συγνώμη για τη φρικτή καμπάνια Kate Spade που προκάλεσε (δικαίως) αντιδράσεις


JTeam

3 Μαΐου 2022

Η Ulta ζητά συγνώμη για τη φρικτή καμπάνια Kate Spade που προκάλεσε (δικαίως) αντιδράσεις
Είναι κάποιες καμπάνιες, κάποιοι τίτλοι, κάποια περιστατικά που μας κάνουν κι αναρωτιόμαστε: από πόσα άτομα πέρασε για πάρει έγκριση και γιατί κανένας τους δεν σκέφτηκε ότι ίσως δεν είναι καλή ιδέα; 

Αυτή τη φορά αφορμή ήταν ένα email που έστειλε η αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς Ulta Beauty στους πελάτες της για την προώθηση του Sparkle, του νέου αρώματος του brand kate spade. Το θέμα του μηνύματος ήταν «Come hang with Kate Spade» (σε ελεύθερη μετάφραση: «Έλα να αράξεις με την Kate Spade»). Όμως η διατύπωση του μηνύματος με τη λέξη «hang» (που σημαίνει "κρεμαώ") κρίθηκε, τουλάχιστον, ατυχής, καθώς παραπέμπει στη αυτοκτονία της σχεδιάστριας Kate Spade, η οποία κρεμάστηκε στο διαμέρισμά της πριν λίγα χρόνια. Δικαιολογημένα λοιπόν η καμπάνια σόκαρε το κοινό που έδειξε τη δυσαρέσκειά του στο Twitter.

«Δεν το πιστεύω ότι μου ήρθε σήμερα αυτό το email. Είναι κάποιο άρρωστο αστείο; Πόσο αναίσθητο και απολύτως άστοχο. Μάλλον κανένας στο μάρκετινγκ της Ulta δε θυμάται πώς πέθανε η Kate Spade. Αηδιαστικό».

«Όποιος έγραψε αυτό το απίστευτα χοντροκομμένο email στην Ulta για το event της Kate Spade χθες κατάφερε να το κάνει την πρώτη ημέρα του Μήνα Ενημέρωσης για την Ψυχική Υγεία. Ένα άδοξο ξεκίνημα που αποδεικνύει την αδιαφορία που δείχνουν οι περισσότεροι άνθρωποι σχετικά με το θέμα».

Η Kate Spade, σχεδιάστρια και ιδρύτρια του οίκου, βρέθηκε νεκρή στο διαμέρισμά της στη Νέα Υόρκη τον Ιούνιο του 2018.

Μετά την κατακραυγή, η Ulta Beauty έστειλε και δεύτερο email για να απολογηθεί, γράφοντας πως «η επιλογή των λέξεων δεν έγινε με ευαισθησία και γι’αυτό απολογούμαστε» και ότι «ήταν ένα λάθος χωρίς καμία πρόθεση να βλάψει κανέναν». Το δεύτερο email αναφέρθηκε επίσης στο γεγονός ότι ο Μάιος είναι αφιερωμένος στην ψυχική υγεία και ζήτησε συγγνώμη από την οικογένεια Spade, την εταιρεία kate spade και τους πελάτες που έλαβαν το μήνυμα.

Φαίνεται πως η διατύπωση ήταν απλώς μια αστοχία και πως η εταιρεία κατάλαβε το λάθος της, αλλά καλό είναι να το επαναλάβουμε: μπορείτε καλύτερα, ειδικά σε θέματα που αφορούν την ψυχική υγεία.