AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

UPDATE #NOW

10 συνήθειες που σε γερνάνε και δεν το ξέρεις


JTeam

13 Σεπτεμβρίου 2022

10 συνήθειες που σε γερνάνε και δεν το ξέρεις
Αργά ή γρήγορα όλοι αρχίζουμε να πέφτουμε θύματα του χρόνου

Μεγαλώνουμε και γερνάμε. Μιλάμε για τις πρώτες άσπρες τρίχες στα μαλλιά μας και τα πρώτα σημάδια γήρανσης όπως οι ρυτίδες κάτω από τα μάτια. Οι περισσότεροι προσπαθούν με όποιο τρόπο μπορούν να περιποιούνται τον εαυτό τους και να «πολεμούν» τον χρόνο.

Υπάρχουν όμως κάποιες καθημερινές συνήθειες που μας γερνάνε πολύ πιο γρήγορα και σίγουρα αν τις σταματήσετε, θα βάλετε φρένο στα φυσικά σημάδια της γήρανσης. Ποιες είναι αυτές;

1. Δεν φοράς αντηλιακό και στέκεσαι στον ήλιο πολλές ώρες

Ενα σημαντικό λάθος που κάνουμε είναι να μην φοράμε αντηλιακό. Εχουμε την εντύπωση πως το φοράμε μόνο στην παραλία το καλοκαίρι, αλλά είναι πολύ κακό για την επιδερμίδα μας. Ποτέ δεν είναι αργά να συνηθίσεις να προστατεύεις την επιδερμίδα σου από την ηλιακή ακτινοβολία.

2. Ο κακός ύπνος

Ο ύπνος είναι μια από τις βασικές συνήθειες για να έχουμε μια υγιή, ευτυχισμένη και παραγωγική ζωή. Οταν κοιμόμαστε τις σωστές ώρες (7 ώρες κάθε βράδυ) επαναφορτίζεται το σώμα μας και ο εγκέφαλος μας λειτουργεί καλύτερα τις επόμενες ημέρες. Κοιμήσου λοιπον για τουλάχιστον 7 ώρες και ο οργανισμός σου θα σε ευγνωμονεί.

3. Δεν κάνετε skincare

Να θυμάσαι ότι μια καλή ενυδατική κρέμα χρειάζεται να περιέχει ρετινόλη Α, βιταμίνη C και όσο περνάει ο χρόνος και υαλουρονικό. Ετσι το κολλαγόνο και η ελαστίνη τρέφονται και κρατούν το δέρμα σε πολύ καλή κατάσταση.

4. Η σωματική αδράνεια

Η τακτική άσκηση θα ενισχύσει το σώμα σας και με τη σειρά της θα ενισχύσει την παροχή θρεπτικών συστατικών στα κύτταρά σας. Αυτό βελτιώνει την υγεία σας ενώ σας βοηθά να αποκτήσετε μια πιο λαμπερή και λεία επιδερμίδα.

5. Επιλέγεις επεξεργασμένα τρόφιμα

Η κακή διατροφή παίζει βασικό ρόλο στην πρόωρη γήρανση. Η ζάχαρη είναι υπεύθυνη για τους μαύρους κύκλους, τις ρυτίδες, το αφυδατωμένο δέρμα και σε ορισμένες περιπτώσεις και την ακμή. Απέφυγε όσο το δυνατό περισσότερο τις επεξεργασμένες τροφές και να προτιμάς φυσικά προϊόντα.

6. Καπνίζεις

Μελέτες έχουν δείξει πως το τσιγάρο προκαλεί ρυτίδες όχο μόνο στο πρόσωπο, αλλά ακόμα και σε τμήματα του σώματος όπως στο εσωτερικό των μπράτσων, ο αυχένας και το ντεκολτέ. Το κάπνισμα μας κάνει να φαινόμαστε 10 έως 20 χρόνια μεγαλύτεροι απ’ όσο στ’ αλήθεια είμαστε.

7. Αγχώνεσαι υπερβολικά πολύ

Οι ειδικοί τονίζουν ότι το στρες «γράφει» στο πρόσωπό μας με αποτέλεσμα να δείχνουμε από 5 έως και 10 χρόνια μεγαλύτεροι. Το στρες μπορεί να σπάσει τα εύθραυστα τριχοειδή αγγεία που βρίσκονται κάτω από τα μάτια σας, δημιουργώντας έντονους μαύρους κύκλους και θαμπή όψη.

8. Δεν πίνεις όσο νερό πρέπει

Μην υποτιμάς τη δύναμή του μνερού. Να θυμάσαι πως το αφυδατωμένο δέρμα, προσφέρει περισσότερο έδαφος για τη δημιουργία ρυτίδων και άλλων σημαδιών που έρχονται με τα χρόνια.

9. Δεν φοράς γυαλιά ηλίου

Μην αμελείς να φοράς γυαλιά ηλίου, με ποιοτικό φακό, που θα σε προστατεύει όχι μόνο από την ηλιακή ακτινοβολία αλλά και από τις ρυτίδες κάτω από τα μάτια.

10. Τρως πολλά γλυκά

Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης σχετίζεται με πρόωρη γήρανση των κυττάρων. Η ζάχαρη επηρεάζει τα κύτταρα του δέρματος, προκαλώντας μια διαδικασία που ονομάζεται γλυκοζυλίωση που δείχνει την επιδερμίδα πιο γερασμένη.