UPDATE #NOW

Hot or Not #49: Όσα μας άρεσαν και όσα μας «χάλασαν» αυτή την εβδομάδα


JTeam

5 Φεβρουαρίου 2023

Hot or Not #49: Όσα μας άρεσαν και όσα μας «χάλασαν» αυτή την εβδομάδα
Η ομάδα του Monopoli κάνει έναν απολογισμό της εβδομάδας που πέρασε και συγκεντρώνει όλα όσα της τράβηξαν το ενδιαφέρον

Την εβδομάδα που πέρασε κάναμε βόλτες στην πόλη, πήγαμε θέατρο, ακούσαμε μουσική, παρακολουθήσαμε την επικαιρότητα και πολλά άλλα και θέλουμε να τα μοιραστούμε μαζί σας. Συγκεντρώσαμε ότι μάς κέντρισε το ενδιαφέρον και μάς ενθουσίασε ή μας απογοήτευσε!

(+) Όλα όσα μάς άρεσαν

(+) Λένα Κιτσοπούλου x3 στο Θέατρο Tempus Verum

Με αφορμή τρία κείμενα της Λένας Κιτσοπούλου, τη Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α., Το πράσινό μου το φουστανάκι και τον Κατάθλα, η Κρίστελ Καπερώνη ανεβάζει το έργο «Με σιχάθηκα…αλλά και πάλι όχι εντελώς» στο Θέατρο Tempus Verum. Έτσι κι εμείς, βράδυ Τρίτης, βρεθήκαμε στο Γκάζι, για να δούμε τις Νάστια Βραχάτη, Τζωρτζίνα Λιώση και Ηρώ Πεκτέση, να συναντιούνται στο νυχτερινό κέντρο η «Κόλαση» ξετυλίγοντας η καθεμιά τη δική της ιστορία, στην φάση των 30 κάτι στην Ελλάδα του σήμερα. Τι σημαίνει να είσαι 30 κάτι και να ζεις σε αυτή τη χώρα άραγε; Τι σκέφτεσαι; Τι σε προβληματίζει; Τι φοβάσαι; Τι περιμένεις; Πώς είσαι; Κάθε φόβος, αγωνία, δυσκολία και προσπάθεια για αποδοχή καταστάσεων και εαυτού διατρέχει από την αρχή μέχρι το τέλος τα κείμενα της Κιτσοπούλου που ενωμένα ως ένα και μέσα από τον ώμο ρεαλισμό τους, σε βάζουν εντελώς μέσα στην ατμόσφαιρα που πρέπει, με την αμεσότητα των τριών κοριτσιών να αποτυπώνει εξαιρετικά την νοσηρότητα και αποσύνθεση της σύγχρονης κοινωνίας, της κατάπτωσης των ανθρώπων και της ισοπέδωσης κάθε συναισθήματος και ονείρου. Αν κάτι μου έμεινε είναι το γεγονός πως απήλαυσα ιδιαίτερα την επικαιρότητα του ίδιου του έργου, τη φρέσκια ματιά στη σκηνοθεσία, την αμεσότητα στις ερμηνείες των κοριτσιών – πραγματικά ορισμένοι μονόλογοι ήταν “γροθιά στο στομάχι” – και το γεγονός ότι όσα πραγματεύεται σε αφορούν, σε βάζουν σε σκέψεις και τα παίρνεις μαζί σου φεύγοντας. Δεν έλειψαν τα σημεία που ένιωσα πως το έργο κάνει λίγο… κοιλιά, ωστόσο οδηγήθηκα εκεί που ήθελε αυτή η ιστορία-κραυγή να με οδηγήσει: Στην συνειδητοποίηση και τελικά στην κάθαρση!
Ευδοκία Βαζούκη

Διαβάστε τη συνέχεια στο monopoli.gr