
Σε ακόμη υψηλότερα μερίδια αγοράς προσβλέπουν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους αναψυκτικών και μπύρας, επιχειρώντας να δρέψουν τα οφέλη που γεννά η άνοδος του τουριστικού ρεύματος για την κατανάλωση στην Ελλάδα, με όχημα πάντοτε τις ευνοϊκές καιρικές συνθήκες.
Οι βασικοί πρωταγωνιστές δύο σημαντικών κλάδων της εγχώριας ποτοποιίας ποντάρουν σε μια δυνατή θερινή σεζόν, προσπαθώντας μάλιστα να «ξορκίσουν» τις έντονες ανησυχίες που γεννά η όξυνση του γεωπολιτικού κινδύνου στην ευρύτερη «γειτονιά» της Ελλάδας.
Coca-Cola
Ακόμη πιο ψηλά θέτει τον πήχη της ανάπτυξής της η Coca-Cola στην Ελλάδα, ποντάροντας σε ένα ισχυρό 2025 με όχημα τον διαρκή εμπλουτισμό του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου και τις θετικές εκτιμήσεις για την πορεία του τουρισμού στη χώρα μας.
«Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ήταν μια περίοδος με προκλήσεις λόγω των καιρικών συνθηκών αλλά θα την έκρινα επιτυχημένη. Για το δε δεύτερη εξάμηνο υπάρχει αισιοδοξία, ενώ για τον τουρισμό ακούμε καλές προβλέψεις», σχολίασε πρόσφατα, μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου, ο Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, Svetoslav Atanasov, στο πλαίσιο παρουσίασης της μελέτης του ΙΟΒΕ για το κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα της Coca-Cola στην Ελλάδα.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Insider.gr