#NEVERSETTLE: Η Coca-Cola οραματίζεται ένα διαφορετικό μέλλον, που τα πάντα ξεκινούν από τους ανθρώπους
5 Ιουλίου 2019
Η Coca-Cola μέσα από τη νέα της εταιρική καμπάνια #NEVERSETTLE αγκαλιάζει περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα, στα οποία στοχεύει να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο, αναγνωρίζοντας πως δεν αρκεί να φτιάχνει αναψυκτικά, αλλά χρειάζεται να κάνει τη διαφορά για τον πλανήτη μας. Η καμπάνια στηρίζεται σε τρεις πυλώνες που αποτελούν τους βασικούς τομείς, στους οποίους η εταιρία στοχεύει να ασκήσει επιρροή σε παγκόσμιο επίπεδο: τα απορρίμματα, το νερό και τις ίσες ευκαιρίες για τους ανθρώπους.
Γιατί ίσες ευκαιρίες; Πολλοί άνθρωποι παλεύουν να τα καταφέρουν στη σημερινή πραγματικότητα. Οι γυναίκες, αν και στη θεωρία απολαμβάνουν τα ίδια εργασιακά δικαιώματα με τους άνδρες, στην πράξη δεν έχουν την ίδια πρόσβαση στις ίσες ευκαιρίες. Παρόλο που απασχολούν το 66% των θέσεων εργασίας σε όλον τον κόσμο, λαμβάνουν μόνο το αντίστοιχο 10% σε αποδοχές. Πρόκειται για ένα μισθολογικό χάσμα που, αν υποθέσουμε ότι συνεχίσουμε με αυτούς τους ρυθμούς, υπολογίζεται ότι θα χρειαστούν περίπου 217 χρόνια για να καλυφθεί. Έπειτα, υπολογίζεται ότι σε παγκόσμιο επίπεδο περίπου 620 εκατομμύρια νέοι και νέες δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση και την πρακτική άσκηση, ή εργάζονται σε δουλειές στις οποίες υποαμείβονται.
Η Coca-Cola πιστεύει πως οι άνθρωποι αξίζουν κάθε ευκαιρία για να πετύχουν και να ζήσουν σε κοινωνίες χωρίς εμπόδια. Γιατί όταν οι άνθρωποι προοδεύουν, προοδεύουν και οι κοινωνίες. Γι’ αυτό το λόγο, μέσα από το κίνημα #NEVERSETTLE αναδεικνύει το ζήτημα της έλλειψης ίσων ευκαιριών για τους νέους και τις γυναίκες. Αλλά δε μένει εκεί. Φιλοδοξεί να αξιοποιήσει την επιρροή της σε κάθε σημείο αυτού του κόσμου ώστε να βοηθήσει να γκρεμιστεί κάθε εμπόδιο που φράζει τον δρόμο προς την πρόοδό τους και την αξιοποίηση των ικανοτήτων τους.
Μέσα από το Ίδρυμα της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) – τον βραχίονα αλληλεγγύης της Coca-Cola – η εταιρία επιστρέφει σε παγκόσμιο επίπεδο το 1% των λειτουργικών της εσόδων για την υποστήριξη των αναγκών τοπικών κοινοτήτων σε όλον τον κόσμο, ενώ οι τοπικοί συνεργάτες και εμφιαλωτές της συνεισφέρουν το ίδιο ή ακόμη περισσότερο, ξεπερνώντας αυτό το ποσοστό!
Βασική επιδίωξη της εταιρίας είναι να βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους, να αξιοποιήσουν τις ικανότητές τους, να προσφέρει καθοδήγηση και στοχευμένη εκπαίδευση. Να ανοίξει τον δρόμο σε περισσότερες ευκαιρίες.
Με ποιόν τρόπο;
Μέσα από τα προγράμματά της, η Coca-Cola προσφέρει mentoring, εκπαίδευση, πρακτική άσκηση και networking, στηρίζοντας εκατομμύρια ανθρώπους σε όλον τον κόσμο ώστε να καταφέρουν περισσότερα, να αναδείξουν τις προσωπικές και επαγγελματικές δυνατότητές τους και με αυτόν τον τρόπο να δημιουργήσουν το μέλλον που έχουν ονειρευτεί!
Μέσω των πρωτοβουλιών της σε παγκόσμιο επίπεδο, η εταιρία στοχεύει στη στήριξη και ενδυνάμωση 5 εκατομμυρίων γυναικών μέχρι το 2020, ώστε να αναδείξουν τις δυνατότητές τους. Μέχρι σήμερα, η Coca-Cola έχει έρθει σε επαφή με περισσότερες από 2,4 εκατομμύρια γυναίκες, με στόχο να αντιμετωπίσουν τις κύριες προκλήσεις που τις εμποδίζουν να πάνε μπροστά.
Στην Ελλάδα, μέσα από τη συνεργασία της με τη ΜΚΟ MeXoXo και το πρόγραμμα «Counting Stars» η Coca-Cola έχει υποστηρίξει την περίοδο 2017-2018 περισσότερες από 3.000 γυναίκες, σε 6 πόλεις, σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Σε μόλις δύο χρόνια, το πρόγραμμα είχε απήχηση σε 28.671 γυναίκες μέσα από κοινωνικά δίκτυα, προσωπικές προσκλήσεις και ηλεκτρονική αλληλογραφία. Παράλληλα, περισσότερες από 600 γυναίκες συμμετείχαν στα workshops του προγράμματος, ενώ 300 γυναίκες ολοκλήρωσαν face to face συνεδρίες. Στόχος της Coca-Cola μέσα από αυτή τη συνεργασία, είναι μέχρι το 2020 να ενδυναμώσει 5.000 γυναίκες σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας έτσι 4 ακόμη γυναίκες με έμμεσο τρόπο για κάθε μία που βοηθάει.
Παράλληλα,μέσα από την υλοποίηση των προγραμμάτων «Youth Empowered» και «Regeneration» στην Ελλάδα, στα οποία έχουν συμμετάσχει εκατοντάδες νέοι άνθρωποι, η Coca-Cola αποδεικνύει την αφοσίωσή της στο ζήτημα της απασχόλησης των νέων. Αναφορικά στο «Youth Empowered», το κομβικό πρόγραμμα που τρέχει σε συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, στόχος της εταιρείας είναι μέχρι το 2025 να βοηθήσει ένα εκατομμύριο νέους και νέες να έχουν πρόσβαση σε προγράμματα πρακτικής άσκησης και mentoring, για να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα!
Η δουλειά που έχει γίνει είναι σημαντική, αλλά σίγουρα το έργο δεν ολοκληρώνεται εδώ! #NEVERSETTLE
Δείτε το συνολικό βίντεο της καμπάνιας #NEVERSETTLE από εδώ