Έχει συμβεί σε πολλές από εμάς και είναι πραγματικός εφιάλτης. Το κινητό μας κολλάει, έχει κάποια άλλη βλάβη ή απλώς μας έπεσε και έσπασε η οθόνη. Είναι πραγματικά σοκαριστικό να μην μπορείς να επικοινωνήσεις, να μην μπορείς να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της δουλειάς και σε άλλες υποχρεώσεις σου, να μην μπορείς να ανεβάσεις ένα post και να μη βλέπεις τα μηνύματά σου στο messenger. Ποια από εμάς δεν απεύχεται κάτι τέτοιο, αφού ένα τεχνικό πρόβλημα στο κινητό μας τηλέφωνο είναι ικανό να αναστατώσει το πρόγραμμά μας για μέρες.
Ακόμη και η διαδικασία ανεύρεσης του σωστού τεχνικού ή του καταστήματος όπου θα πρέπει να απευθυνθούμε για το service, η προσπάθεια να εξηγήσουμε τι έχει συμβεί και η… ασαφής απάντηση για το αν και πότε θα επισκευαστεί, μπορεί να είναι κάτι παραπάνω από περιπέτεια.
Όσες από εσάς όμως είστε κάτοχοι κινητών Samsung μπορείτε να ξεχάσετε αυτόν τον «πονοκέφαλο»: πλέον υπάρχει η δυνατότητα να έχετε άμεση επισκευή, ακόμη και μέσα σε μία ώρα - ναι, πολύ σωστά διαβάσατε σε 60΄! -, και μάλιστα να το παραλάβουν οι ειδικοί από τον χώρο σας.
Αυτές είναι μερικές από τις επιλογές που προσφέρουν οι Smartec Services, το ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών επισκευής που προσφέρει η Smartec, μία από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνικής υποστήριξης στην Ελλάδα. Η Smartec διαθέτει το μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο υψηλού επιπέδου επισκευαστικό κέντρο στη χώρα μας για κινητά τηλέφωνα και tablet Samsung, σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας της Samsung Electronics Hellas. Και βέβαια, οι τεχνικοί της θα επισκευάσουν το κινητό σας τηλέφωνο, είτε είναι σε εργοστασιακή εγγύηση είτε όχι, και θα το κάνουν σωστά και στην καλύτερη τιμή της αγοράς αν είναι εκτός εγγύησης.
Οι Smartec Services μας δίνουν τρεις εναλλακτικές για το service του κινητού μας. Η πιο πρόσφατη λύση είναι το Same Day Service. Όπως λέει και ο τίτλος της υπηρεσίας, η επισκευή θα γίνει αυθημερόν! Ακόμη πιο εξυπηρετικό είναι ότι η συσκευή παραλαμβάνεται από το σημείο που θα υποδείξουμε εμείς και θα μας επιστραφεί επισκευασμένη την ίδια ημέρα, με μια μικρή επιπλέον χρέωση. Για να επιτευχθεί η αυθημερόν παράδοση απαιτείται η παραλαβή της συσκευής να γίνει μέχρι τις 10 το πρωί. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε εμείς είναι να κλείσουμε το ραντεβού για την παράδοση του Samsung μας μέσω της ιστοσελίδας των Smartec Services. Η υπηρεσία καλύπτει περιοχές εντός Αττικής.
Μια άλλη επιλογή είναι η επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Smartec, όπου μέσα σε 1 ώρα μπορούμε να έχουμε πίσω τη συσκευή μας και χωρίς, μάλιστα, να απαιτείται κάποιο ραντεβού.
Η τρίτη δυνατότητα αφορά κατόχους συσκευών Samsung σε όλη την Ελλάδα. Αρκεί να πάμε το smartphone μας σε ένα σημείο εξυπηρέτησης της ACS, να το αφήσουμε εκεί και να το παραλάβουμε από το ίδιο σημείο, μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες, επισκευασμένο και χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
Μέσα από το site των Smartec Services μπορούμε, επίσης, να ενημερωθούμε για το εκτιμώμενο κόστος. Το περιβάλλον της ιστοσελίδας είναι ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη και μας καθοδηγεί βήμα βήμα σε όλα όσα πρέπει να κάνουμε.
Αξίζει εδώ να αναφέρουμε ότι η Smartec μας παρέχει, χωρίς καμία χρέωση, κι ένα πακέτο υπηρεσιών υποστήριξης της Samsung, το οποίο περιλαμβάνει: επίδειξη προϊόντος, ρυθμίσεις συνδεσιμότητας, διαγνωστικό έλεγχο συσκευής, μεταφορά δεδομένων (smart switch), δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας, έξυπνες συμβουλές, καθώς και εγκατάσταση και επίδειξη για τα Samsung Members.
Και -το κυριότερο- κι αυτό μας ενδιαφέρει όλες: στα Smartec Services δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις, οπότε δεν θα πάτε για επισκευή και θα βγείτε... κουρεμένη, ενώ η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι κορυφαία.