«Influencers: Τα social media διαμορφώνουν το νέο, βιώσιμο πρόσωπο της μόδας»: Το νέο ExpertsTalk του ImpacTalk
JTeam
14 Μαρτίου 2022
Το ImpacTalk -www.impactalk.gr, η Ελληνική συνδρομητική πλατφόρμα μάθησης και έμπνευσης, παρουσιάζει το νέο ExpertsTalk με τίτλο «Influencers: Τα social media διαμορφώνουν το νέο, βιώσιμο πρόσωπο της μόδας» inspired by UGG, το οποίο είναι διαθέσιμο για δωρεάν προβολή για μία εβδομάδα έως Παρασκευή 18/03 εδώ:
«Influencers: Τα social media διαμορφώνουν το νέο, βιώσιμο πρόσωπο της μόδας».
Η Αθηνά Οικονομάκου, Ηθοποιός, Επιχειρηματίας και Influencer και η Στεφανία Βαϊδάνη, Σχεδιάστρια Μόδας και Influencer, συμμετέχουν στο Experts Talk με τίτλο «Influencers: Τα social media διαμορφώνουν το νέο, βιώσιμο πρόσωπο της μόδας» inspired by UGG, το οποίο συντονίζει ο δημοσιογράφος Άρης Καβατζίκης.
Οι influencers ξεκίνησαν ως πυροτέχνημα και εξελίχθηκαν σε διαμορφωτές της κοινής γνώμης καθώς και των καταναλωτικών μας συνηθειών. Παρότι δεν αποτελούν κάτι νέο στον ψηφιακό χώρο, διεκδικούν πια με αξιώσεις το μερίδιο του λέοντος στα διαφημιστικά budgets των εταιρειών παραγκωνίζοντας συχνά τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης. Το κοινό τους τους λατρεύει.
Οι brand managers αγαπούν να τους μισούν. Και οι περισσότεροι έφηβοι ονειρεύονται να γίνουν instagrammers και youtubers. Οι Influencers δεν κάνουν πια το χόμπι τους. Είναι επιχειρηματίες με δράση συχνά πέρα από το Διαδίκτυο και μέσα από αυτή διαμορφώνουν και το νέο, βιώσιμο πρόσωπο της μόδας.
- Τι σημαίνει «ασκώ επιρροή» στη σημερινή ψηφιακή εποχή;
- Πως χτίζει το κοινό του ένας influencer;
- Πως χτίζει τη φήμη του και την επιρροή του;
- Με ποια κριτήρια επιλέγουν οι εταιρείες τους influencers με τους οποίους συνεργάζονται;
- Πως γίνεται κανείς influencer;
- Ποια χαρακτηριστικά έχουν ή πρέπει να έχουν οι influencers;
- Για ποιους λόγους οι marketeers επιλέγουν τους influencers και όχι τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης; Ποια είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα;
- Είναι επάγγελμα με ημερομηνία λήξης; Πολλοί influencers δημιουργούν τις δικές τους σειρές ρούχων ή γίνονται καλλιτεχνικοί διευθυντές σε εταιρείες ή παράγουν original περιεχόμενο.
- Αρκεί να είναι μία κοπέλα όμορφη για να γίνει influencer;
- Πολλά έχουν ειπωθεί για τις υπερβολικές αμοιβές των influencers. Αντιστοιχούν στην πραγματικότητα και πως το κρίνετε;
- Τι θα συμβουλεύατε έναν νέο που θέλει να ασχοληθεί με το αντικείμενο;
«Για μένα το Instagram και το influencing δεν έχει την επαγγελματική διάσταση που έχει για άλλους. Εγώ το κάνω διότι μου αρέσει και το ευχαριστιέμαι, διότι μου αρέσουν οι φωτογραφίες. Τα προϊόντα που προωθώ τα γνωρίζω από πριν, τα έχω δοκιμάσει και δεν υπάρχει περίπτωση να προωθήσω μία εταιρεία που δεν την πιστεύω».– Αθηνά Οικονομάκου Ηθοποιός, Επιχειρηματίας και Influencer
«Tα υφάσματα που χρησιμοποιώ ελέγχονται ώστε να μην βλάπτουν ούτε το περιβάλλον αλλά ούτε και το σώμα. Διότι είναι πιθανό να προκληθούν αλλεργίες από τη σύνθεση των υφασμάτων. Δεν πετάμε τα ρούχα, είτε κάνουμε bazaar, είτε τα δίνουμε σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη. Τίποτε δεν πάει χαμένο!» –Στεφανία Βαϊδάνη Σχεδιάστρια Μόδας και Influencer
«Influencers: Τα social media διαμορφώνουν το νέο, βιώσιμο πρόσωπο της μόδας»
«Influencers: Τα social media διαμορφώνουν το νέο, βιώσιμο πρόσωπο της μόδας» inspired by UGG
Παρακολουθήστε δωρεάν για μία εβδομάδα έως 18/03 το ExpertsTalk από την Ελληνική Πλατφόρμα μάθησης και έμπνευσης impactalk.gr
Γίνε συνδρομητής @ImpacTalk
Με τη συνδρομή τους στο ImpacTalk, τα μέλη της πλατφόρμας αποκτούν πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο της, το οποίο εμπλουτίζεται συνεχώς. Τα μέλη, οι #ImpacTalkers, μαθαίνουν ο ένας από τον άλλον, επικοινωνούν, συζητούν κι εμπνέονται από τους καλύτερους!
#ImpacTalk #BeALeader
LinkedIn: www.linkedin.com/company/impactalk/
Twitter: https://twitter.com/impactalk_
Facebook: www.facebook.com/impactalkofficial
Instagram: www.instagram.com/impactalk/