“Always Been. Always Original”: Η νέα καμπάνια της adidas προωθεί την αυθεντικότητα των γυναικών
JTeam
29 Μαρτίου 2022
Οι γυναίκες από όλο τον κόσμο συνέχεια προωθούσαν και εξακολουθούν να προωθούν διάφορες απόψεις σχετικά με το «αυθεντικό». Δεν είναι κάτι καινούργιο. Πάντα γνώριζαν για την τεράστια δύναμη και τις δυνατότητές τους. Με γνώμονα αυτή την αντίληψη, η adidas Originals παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο “AlwaysBeen. Always Original” –μια πρωτοβουλία που υποστηρίζει την αυθεντικότητα και τους μοναδικούς τρόπους έκφρασης των γυναικών. Η adidas στηρίζει το πνεύμα της ενσωμάτωσης και αποδοχής, έτσι με τη συγκεκριμένη καμπάνια, αποτίνει ένα φόρο τιμής στις πολύπλευρες ταυτότητες που ήταν πάντα παρούσες, καθώς και στις μη αναγνωρισμένες πρωτοπόρους που άνοιξαν το δρόμο για μια νέα γενιά γυναικών.
Στόχος του brand είναι να προβάλλει τα απίστευτα επιτεύγματα ταλαντούχων γυναικών, οι οποίες τα διηγούνται μέσα από τις ξεχωριστές ιστορίες τους. Στην ελληνική καμπάνια του brand, συμμετείχε μια νέα γενιά δυναμικών γυναικών που προέρχονται από διαφορετικούς χώρους, άλλα όλες έχουν ένα κοινό στοιχείο, τηναυθεντικότητά τους:
• Marseaux, ερμηνεύτρια και στιχουργό ςτης ανδροκρατούμενης trap σκηνής η οποία δεν θα βρεθεί ποτέ απέναντι στα «πρέπει» που έχουν οριστεί για τα κορίτσια. Δες το βίντεο για τη Marseaux εδώ.
• Καίτη Γκραμμά: ένα από τα πιο αναγνωρισμένα μοντέλα της χώρας μας που δε «φωνάζει» για τη διαφορετικότητα της αλλάζει με αυτή, την εξυμνεί και την υποστηρίζει αφού αυτή είναι και η πιο αυθεντική πτυχή της γυναικείας φύση της. Δες το βίντεο για την Καίτη εδώ.
• Νεφέλη Meg: δικηγόρος και παράλληλα YouTuber η οποία δεν ξεχωρίζει τα άκρα, επιλέγει την ισορροπία στο περιβάλλον της και βάσει αυτής της δύναμης καταφέρνει να προοδεύει και να εξελίσσεται. Δες το βίντεο για τη Νεφέλη εδώ.
• Λίλα Μπακλέση: ηθοποιός που δεν περιορίζεται στις νόρμες, αλλά χαράζει τη δική της πορεία καταφέρνοντας να δημιουργήσει κάτι το αληθινό και αυθεντικό. Δες το βίντεο για τη Λίλα εδώ.
Μια ομάδα που αποτελείται από διαφορετικές και ξεχωριστές προσωπικότητες γυναικών, όπου το «αυθεντικό» ήταν στοιχείο της προσωπικότητάς τους από πάντα. Το βίντεο της ελληνικής καμπάνιας αποτελεί έναν ύμνο της γυναικείας φύσης και του «αυθεντικού» αφού προωθεί την ατομική έκφραση και δίνει χώρο στη δημιουργία σε όλες τις μορφές της. Για την υλοποίηση του βίντεο αλλά και των φωτογραφικών υλικών της καμπάνιας, συνεργάστηκαν τρεις ταλαντούχες γυναίκες. Η Νάσια Στουραΐτη, φωτογράφος της οποίας η ιστορία αποτελεί πηγή έμπνευσης, η Filenia K, videographer που υποστηρίζει τα δικαιώματα υπέρ της ισότητας και τέλος η Δάφνη Αλμπέρτη, art director, σκηνογράφος και ενδυματολόγος με σημαντική εμπειρία στην κινηματογραφική βιομηχανία. Η νέα συλλογή Always Original είναι διαθέσιμη στο adidas.gr, στα καταστήματα adidas, καθώς και σε επιλεγμένα sneaker stores.