WELL BEING

Nadya Okamoto: H 24χρονη επιχειρηματίας που μιλά εντελώς ανοιχτά για την περίοδο


JTeam

19 Αυγούστου 2022

Nadya Okamoto: H 24χρονη επιχειρηματίας που μιλά εντελώς ανοιχτά για την περίοδο
Photo: Mercedes Zapata
Έχει δημιουργήσει τη δίκη της σειρά με προϊόντα περιόδου και θέλει να σπάσει κάθε ταμπού

Η Nadya Okamoto είναι μόλις 24 ετών αλλά η αγάπη της για τις γυναίκες και κυρίως για την περίοδο την ώθησε στο να δημιουργήσει τη δίκη της εταιρεία και να χτίσει καριέρα στον χώρο της επιχειρηματικότητας, κάνοντας αυτό που αγαπά και βοηθώντας νέες αλλά και πιο ώριμες γυναίκες.

Η νεαρή Νεϋορκέζα κατάφερε να γίνει γνωστή δημοσιεύοντας βίντεο στο TikTok, στα οποία έδειχνε είτε πως να φοριέται σωστά το ταμπόν, είτε απλά την ίδια να φορά μια σερβιέτα. Κάπως έτσι, ερχόμαστε στο σήμερα όπου πλέον έχει την δίκη της εταιρεία, την August, η οποία δημιουργεί προϊόντα περιόδου που όχι μόνο δεν είναι επιβλαβή για την γυναίκα αλλά μάλιστα μπορούν και να ανακυκλωθούν.

Η επιρροή της είναι τεράστια στο νεανικό κοινό και μάλιστα έχει αναδειχθεί και σε Gen Z Icon, χωρίς να χάνει την ευκαιρία να μιλά και να δείχνει αυτό που αγαπά περισσότερο: την περίοδο μιας γυναίκας.

Στόχος της Nadya Okamoto είναι να διώξει τα ταμπού γύρο από την γυναικεία περίοδο

Στόχος της είναι να σπάσει τα ταμπού γύρο από το θέμα της περιόδου και να δείξει πως είναι ένα φυσιολογικό γεγονός, κάτι το οποίο δεν χρειάζεται μια γυναίκα να κρύβει. Εξού μάλιστα και οι φωτογραφίες ή τα βίντεο όπου κυκλοφορεί άνετα στο σπίτι της αφήνοντας το κορδονάκι από το ταμπόν ή την σερβιέτα της να φαίνονται. Η Okamoto επίσης έχει ήδη γραψει το δικο της βιβλίο κι έχει δώσει ομιλία σε TEDX.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα προϊόντα περιόδου της εταιρείας της είναι 100% βιοδιασπώμενα.

Στην πρόσφατη συνέντευξή της στο "The Cut" η Okamoto δηλώνει χαρακτηριστικά πως ο λόγος που οι γυναίκες μπορεί να αισθάνονται ντροπή για την περίοδό τους είναι η πατριαρχία.

Παράλληλα σε ερώτηση της δημοσιογράφου σχετικά με το τι είναι αυτό που την έκανε να ασχοληθεί με την περίοδο της γυναίκας τόσο έντονα, δηλώνει χαρακτηριστικά:

«Κοιτούσα παλιές διαφημίσεις των τελευταίων 100 χρόνων που αφορούσαν την περίοδο και θεωρώ πως το σημερινό στίγμα για την γυναικεία περίοδο οφείλεται στα περισσότερα από αυτά τα brands. To μήνυμα τους ήταν "Κρύψε την περίοδο σου" ή "Τι να κάνεις για να ξεχάσεις πως έχεις περίοδο", ή ακόμη και "αυτές τις άσχημες ημέρες του μήνα"... Έγω ήθελα να δώσω ένα πιο θετικό και περιεκτικό brand σε οτι αφορά την περίοδο».

Η Nadya αναφέρθηκε επίσης και στην περιβαλλοντική επιβάρυνση, αφού μια πλαστική σερβιέτα χρειάζεται από 500 έως και 800 χρόνια για να διασπαστεί. Για το τέλος, μίλησε για το όραμα της το οποίο είναι να επεκτείνει τα οικολογικά της προϊόντα περιόδου και σε άλλες αγορές προκειμένου κάθε γυναίκα να έχει πρόσβαση σε αυτά.