Πώς θα γυμναστείτε το πρωί σε μόλις 10 λεπτά

Ιωάννα Κολιακουδάκη
Παρασκευή 15 Νοέμβριος 2019
askhsh

Επειδή η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί, βάζουμε το ξυπνητήρι 10 λεπτά νωρίτερα και επωφελούμαστε από την πρωινή γυμναστική.

Παρακάτω θα σας περιγράψω ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε το πρωί, ώστε να ενεργοποιήσετε και να τονώσετε όλα το σώμα. Η πρωινή γυμναστική ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, επιτρέποντάς τον να καίει περισσότερες θερμίδες για το υπόλοιπο της ημέρας και φυσικά ενισχύει τη συγκέντρωση. 

Ξυπνήστε λοιπόν το πρωί βάλτε μουσική και κάντε τις παρακάτω ασκήσεις. 

10 squats - καθίσματα 

Ανοίξτε τα πέλματα στο άνοιγμα της λεκάνης σας. Λυγίστε τα γόνατα σας ώστε να είναι παράλληλα με τους αστραγάλους και στείλτε την λεκάνη προς τα πίσω.

30 Jumping Jacks

Ανοίξτε και κλείστε τα πόδια κάνοντας μικρά πηδηματάκια. 

20 Ανασηκώματα φτερνών 

Από όρθια θέση σηκώνετε και κατεβάζετε τις φτέρνες σας. 

20 Ροκανίσματα - κοιλιακοί

Ξαπλώστε, τοποθετήστε τα χέρια πίσω από το κεφάλι και ξεκινήστε να ανεβάζετε και να κατεβάζετε τον κορμό σας. 

Επαναλάβετε άλλη μια φορά τις παραπάνω ασκήσεις στο τέλος πάρτε λίγο χρόνο να ξαπλώστε να χαλαρώσετε και να τεντωθείτε. 

Καλή ημέρα με καλή διάθεση.

Από την Ιωάννα Κολιακουδάκη, Yoga & Pilates Teacher. Δασκάλα εκπαιδευτικών προγραμμάτων Yoga 200 & 300 ωρών. Ιδιοκτήτρια του The Tree Of Life Center.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.