Οι πιο διασκεδαστικοί και αποτελεσματικοί τρόποι για να απαλλαγείτε από το άγχος

Σάββατο 12 Οκτώβριος 2019

Το άγχος έχει γίνει βασικό μέρος της καθημερινής ζωής του καθενός. Οι περισσότεροι ζουν μια γρήγορη ζωή, η οποία μπορεί να προκαλέσει έντονο στρες. Πράγματι, δεν μπορούμε πάντα να ελέγξουμε τις περιστάσεις μας, αλλά μπορούμε να ελέγξουμε την αντίδρασή μας σε τέτοιες καταστάσεις. Και αυτό είναι το μυστικό για την αντιμετώπιση του άγχους. 

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε πως το κλειδί βρίσκεται στο να μάθετε να διαχειρίζεστε το άγχος, έτσι ώστε να μπορείτε να ζείτε μια υγιής ζωή. Αλλά να έχετε κατά νου πως αυτό που λειτουργεί για άλλους, μπορεί να μην λειτουργήσει για σας. Και το πιο σημαντικό, πρέπει να καταλάβετε τι σας ταιριάζει περισσότερο, τι μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο.

Για να παραμείνετε μακριά από το άγχος, δεν χρειάζεται να το αποφύγετε, αλλά να γνωρίζετε τους τρόπους που μπορεί να σας βοηθήσουν να το εξομαλύνετε. Και επειδή πολλές φορές οι συμβουλές αντιμετώπισης του άγχους μπορεί να φέρουν περισσότερο άγχος, παρακάτω θα μάθετε τους πιο διασκεδαστικούς και αποτελεσματικούς τρόπους για να το αντιμετωπίσετε. 

Παιχνίδια ανακούφισης του άγχους. 

Περισσότερο από τον μισό πληθυσμό του κόσμου αντιμετωπίζει απογοήτευση, γνωστική κόπωση, άγχος και στρες στον εργασιακό χώρο. Ο καλύτερος τρόπος να αποσπάσετε τον εαυτό σας από την περιβάλλουσα πραγματικότητα είναι να παίξετε παιχνίδια είτε στο διαδίκτυο είτε με φίλους στο σπίτι. 

Μασήστε μια τσίχλα

Εάν θέλετε να απαλλαγείτε από το άγχος αγοράστε την αγαπημένη σας τσίχλα. Αυτό το τρικ θα σας αποσπάσει την προσοχή και θα νιώσετε χαλαροί. Αλλά μην το υιοθετήσετε ως συνήθεια.

Θεραπεία γέλιου παρακολουθώντας κωμωδία.

Είναι ένας ασυνήθιστος τρόπος ανακούφισης του άγχους, αλλά είναι ο πιο ισχυρός τρόπος. Και αυτό γιατί όταν γελάτε δε νιώθετε αγχωμένοι. Το γέλιο βοηθάει στην χαλάρωση των μυών, γεγονός που οδηγεί στη μείωση του στρες. Είναι επίσης χρήσιμο για τη βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος. Μπορείτε να συναντήσετε τους φίλους σας, που νομίζετε ότι μπορεί θα σας κάνουν να γελάσετε. Ή μπορείτε να παρακολουθήσετε αστείες εκπομπές στο YouTube ή στην τηλεόραση για να ανακουφιστείτε.

Ανταμείψτε τον εαυτό σας για να αποφύγετε την αναβολή.

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν άγχος λόγω αναβλητικότητας. Η αναβολή ή η καθυστέρηση μιας αρμοδιότητας αυξάνει τα επίπεδα του άγχους. Και για να το αντιμετωπίσετε όλο αυτό, πρέπει να αποφύγετε την αναβολή. Ο καλύτερος τρόπος είναι να ανταμείβετε τον εαυτό σας κάθε φορά που ολοκληρώνετε έγκαιρα μια δουλειά. Θα νιώσετε σαν να παίζετε σε κάποιο διαγωνισμό για να κερδίσετε μια ανταμοιβή, ενώ θα ολοκληρώνετε τα καθήκοντά σας και θα είστε απαλλαγμένοι από το άγχος.

Δοκιμάστε ασκήσεις χαλάρωσης.

Δεν χρειάζεται κάθε σωματική δραστηριότητα να είναι για την οικοδόμηση των μυών. Ο διαλογισμός και η γιόγκα έχουν γίνει οι πιο δημοφιλείς τρόποι αντιμετώπισης του άγχους. Για να δημιουργήσετε ένα συγχρονισμό μεταξύ του μυαλού και του σώματός σας, μπορείτε να επιλέξετε τη γιόγκα. Θα σας βοηθήσει να ελέγξετε την αναπνοή σας. Πολλές μελέτες έχουν αποδείξει ότι η γιόγκα μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσει το επίπεδο άγχους, και μαζί με αυτό, λειτουργεί επίσης ως ένα αντικαταθληπτικό. Βοηθάει στην ενίσχυση της δυνατότητας του νευρικού σας συστήματος, που τελικά οδηγεί σε χαμηλό επίπεδο στρες και μπορείτε να αισθανθείτε χαλαροί. Η γιόγκα και ο διαλογισμός ενεργοποιούν επίσης τη φυσική ανταπόκριση του σώματός σας για την καταπολέμηση της νευρικότητας και του άγχους.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα