Αν δεν τα πας πολύ καλά σε ό,τι έχει να κάνει με την οργάνωση και οι to-do λίστες έχουν αρχίσει να σε κουράζουν και σου προκαλούν περισσότερο άγχος, οι ειδικοί προτείνουν 3 εναλλακτικούς τρόπους για να οργανωθείς τέλεια (όσο κι αν δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις).
Κάνε time blocking
Η προτεινόμενη τεχνική σε βοηθάει στη διαχείριση του χρόνου όταν τρέχουν διάφορα projects κι ευθύνες. Το να μπλοκάρεις τον χρόνο για λίγο, μπορεί να σε κάνει πολύ πιο αποδοτικό και να σε ωθήσει να κάνεις πολλαπλά πράγματα ταυτόχρονα. Με αυτόν τον τρόπο, δεν κάνεις ούτε διαλείμματα οπότε προσηλώνεσαι στον στόχο, οργανώνεσαι πιο εύκολα και τελειώνεις μες στον χρόνο που είχε οριστεί εξαρχής.
Δοκίμασε το "kanban board"
Αν θες να κάνεις διάφορα projects ταυτόχρονα, υπάρχει ένα εργαλείο που μπορεί να σου φανεί πολύ αποτελεσματικό, και είναι γνωστό ως “kanban board”. Η λέξη kanban είναι ιαπωνική και είναι ουσιαστικά μια οπτική αναπαράσταση της δουλειάς σου. Βλέπεις σε ποιο σημείο έχεις φτάσει και με τη δημιουργία στηλών, βλέπεις τα tasks που μένουν για να τελειώσεις. Όταν ολοκληρώνεις κάτι, το σβήνεις και προχωράς στο επόμενο. Λειτουργεί 100%.
How to get more done in less time.
The Eisenhower Matrix: pic.twitter.com/7n6IV9mAYq— Sahil Bloom (@SahilBloom) January 12, 2023
Εστίασε στο "Eisenhower Matrix"
Όταν έχεις αμέτρητα πράγματα να κάνεις, δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις. Γι’ αυτό σου προτείνουμε το Eisenhower Matrix, το οποίο χωρίζεται στα εξής μέρη: «σημαντικό», «όχι σημαντικό», «επείγον», «όχι επείγον».
Τα τέσσερα αυτά κουτιά θα σε βοηθήσουν να ομαδοποιήσεις τα tasks σου και να βάλεις προτεραιότητες. Αν ένα task είναι σημαντικό κι επείγον, πρέπει να γίνει αμέσως. Aν δεν είναι τόσο σημαντικό, μπορείς να το προγραμματίσεις για το μέλλον ενώ αν κάτι δεν είναι ούτε επείγον ούτε σημαντικό, μπορείς να το διαγράψεις και να φύγει από τη μέση.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τη διατροφή, τη γυμναστική, το σεξ και την ψυχική υγεία.