Πρωινά για πολυάσχολους!

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2015
vanja-fashion-and-style-blog-breakfast-home-made-voguekauta.jpg

Ξυπνάτε το πρωί και έχετε χρόνο μόνο για να ντυθείτε και να πάρετε μια τυρόπιτα από το φούρνο. Να ετοιμάσετε πρωινό στο σπίτι, ούτε λόγος και δικαιολογημένα, γιατί ο σύγχρονος τρόπος ζωής δεν σας αφήνει πολλά περιθώρια. Όταν λοιπόν, η δουλειά και οι υποχρεώσεις καταλαμβάνουν τον περισσότερο χρόνο μέσα στην ημέρα, αναπόφευκτα η διατροφή μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Όμως, το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα και σας βοηθάει να διατηρείτε ένα υγιές βάρος. Τι μπορείτε, να κάνετε για να εξοικονομήσετε χρόνο αλλά και να έχετε ένα υγιεινό πρωινό κάθε μέρα; Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να τρώτε σωστά κάθε πρωί και να μην ανησυχείτε, ότι δεν θα προλάβετε να είστε στη δουλειά την ώρα σας.

Ασπράδι αυγού. Δεν υπάρχει πιο γρήγορο πρωινό γεύμα, από το να βάλετε δύο ασπράδια αυγού στο τηγάνι με λίγα λαχανικά και ενώ ντύνεστε αυτά να ετοιμάζονται. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη αλλά και σε υδατάνθρακες, που θα τους πάρετε από τα λαχανικά και από μια φέτα ψωμί. Και θα ξεκινήσετε την ημέρα σας γεμάτοι ενέργεια.

Μπανάνα με γιαούρτι. Κόψτε μια μπανάνα και βάλτε την στο γιαούρτι σας. Αυτό το πρωινό είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Η μπανάνα είναι ένα από τα πιο ωφέλιμα φρούτα, γιατί έχει φυτικές ίνες και παρέχει στον οργανισμό βιταμίνες, όπως η βιταμίνη Α, Β, C, Ε, αλλά και ιχνοστοιχεία, όπως είναι το κάλιο, το ασβέστιο, το μαγνήσιο. Σε συνδυασμό με το γιαούρτι έχετε ένα πλήρες πρωινό γεύμα.

Φρουτοσαλάτα. Ξεκινώντας την ημέρα σας με φρούτα, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έχετε ενέργεια και να νιώθετε χορτάτοι πολλές ώρες. Κόψτε από το προηγούμενο βράδυ τα αγαπημένα σας φρούτα και φτιάξτε μια νόστιμη φρουτοσαλάτα, που θα την απολαύσετε το πρωί.

Burritos λαχανικών. Αυτό το πρωινό γεύμα είναι ο καλύτερος τρόπος για να φάτε λαχανικά το πρωί και να πάρετε όλες τι βιταμίνες και τις φυτικές ίνες που χρειάζεται ο οργανισμός. Και αν νομίζετε ότι είναι χρονοβόρο, κάνετε λάθος. Κόψτε τα λαχανικά από το προηγούμενο βράδυ, τυλίξτε τα στη πίτα σας και το Burritos είναι έτοιμο.

Γεμιστό αβοκάντο. Το αβοκάντο είναι μια καλή πηγή υγιούς λίπους και σε συνδυασμό με μια σάλτσα από ντομάτα, κρεμμύδι και φρέσκο ​​κόλιαντρο, κάνουν ένα γευστικό πρωινό σνακ, που είναι γρήγορο και εύκολο στη μεταφορά.

Smoothie λαχανικών. Τι πιο γρήγορο από αυτό το πρωινό; Ρίξτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και σε μερικά λεπτά το Smoothie σας είναι έτοιμο. Αυτό το πρωινό γεύμα θα κρατήσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας σταθερά, με αποτέλεσμα να μην έχετε λιγούρες και να μη θέλετε να τσιμπολογήσετε.