Τροφές που μειώνουν τα προεμμηνορροϊκά συμπτώματα

Κυριακή 27 Μάρτιος 2016
Kyle-Deleu6καθετ.jpg

Το λεγόμενο Προεμμηνορροϊκό Σύνδρομο (PMS) είναι ένα σύνολο συμπτωμάτων σωματικών και ψυχολογικών που σχετίζονται με τον έμμηνο κύκλο. Αν και πρόκειται για κάτι φυσιολογικό, παρόλα αυτά τα συμπτώματα μπορεί να επηρεάσουν την καθημερινότητα της γυναίκας, η οποία εμφανίζει, κόπωση, κράμπες, ανησυχία, νευρικότητα, αϋπνία κ.α. Ενώ δεν υπάρχει θεραπεία για τα προεμμηνορροϊκά συμπτώματα, ωστόσο υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορεί να σας βοηθήσουν να νιώσετε καλύτερα. Συνεχίστε την ανάγνωση για να δείτε ποιες τροφές πρέπει να ενσωματώσετε στην καθημερινότητα σας.

Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο και βιταμίνη D

Μελέτες έχουν δείξει ότι το ασβέστιο και η βιταμίνη D έχουν θετικές συνέπειες στον κύκλο μιας γυναίκας, βοηθώντας στην ισορροπία των οιστρογόνων. Για να μπορέσετε να μειώσετε τα δυσάρεστα συμπτώματα του κύκλου σας, πρέπει να ενσωματώσετε στη διατροφή σας, τροφές όπως το γάλα, το γιαούρτι, το τυρί. Και σε περίπτωση που δεν σας αρέσουν τα γαλακτοκομικά, επιλέξετε λαχανικά όπως μπρόκολο και λάχανο.

Τροφές πλούσιες σε Β6

Σε κλινικές μελέτες, η βιταμίνη Β6 έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα συμπτώματα του PMS, συμπεριλαμβανομένων τις κατακρατήσεις, την ανησυχία και τη νευρικότητα. Πάρτε τη βιταμίνη Β6 καταναλώνοντας πλιγούρι βρώμης και μπανάνες. Άλλες πηγές της Β6 είναι το κοτόπουλο, η γαλοπούλα και ο τόνος.

Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο

Τι κοινό έχουν τα φιστίκι, οι ηλιόσποροι και τα κάσιους, εκτός από ό,τι είναι ξηροί καρποί; Είναι πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα δυσάρεστα συμπτώματα της έμμηνου ρύσεως. Απολαύστε μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς σαν σνακ και πάρτε μια καλή δόση μαγνησίου.

Τροφές πλούσιες σε ω-3 λιπαρά οξέα

Τα λιπαρά κυρίως ψάρια είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Αυτό όμως που ίσως δεν γνωρίζετε, είναι ότι οι όχι και τόσο δημοφιλείς σαρδέλες, αποτελούν την καλύτερη επιλογή. Τα μικροσκοπικά αυτά ψάρια δεν έχουν υδράργυρο, ενώ είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά, τα οποία μειώνουν τις κράμπες της περιόδου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι σαρδέλες είναι επίσης μια καλή πηγή ασβεστίου.

Τροφές πλούσιες σε μαγγάνιο

Το μαγγάνιο αυξάνει τη διάθεση και μειώνει τις κατακρατήσεις. Τέλος λοιπόν το πρήξιμο πριν και κατά τη διάρκεια του έμμηνου κύκλου. Και για να λάβετε στο μέγιστο τα οφέλη του μαγνησίου, καταναλώσετε ανανά, ρύζι, φασόλια και βατόμουρα.