Οι top συμβουλές απώλειας βάρους από τους διατροφολόγους

Σάββατο, 16 Ιουλίου 2016
food-breakfast-egg-milk.jpg

Ο κάθε διαιτολόγος έχει πολλές συμβουλές να δώσει, για τη σωστή διατροφή και για την απώλεια βάρους. Ποιες είναι όμως οι top συμβουλές που μπορούν να παρέχουν σε όσους προσπαθούν να χάσουν κιλά; Παρακάτω θα δείτε τι συμβουλεύουν οι διαιτολόγοι και θα εκπλαγείτε.

  • Να είστε καλοί με τον εαυτό σας

Να μιλάτε στον εαυτό σαν να μιλάτε σε ένα φίλο. Πολλοί κάνουν μια αρνητική αυτοκριτική, ειδικά όταν πρόκειται για το σώμα τους. «Έχω πολύ λίπος στα πόδια» «Είμαι χοντρή» είναι μερικές από τις φράσεις που όλες οι γυναίκες λέμε ή σκεφτόμαστε. Όμως, οι διατροφολόγοι επισημαίνουν ότι δεν πρέπει να είστε τόσο σκληρές με τον εαυτό σας. Θα χρησιμοποιούσατε σκληρά λόγια, εάν μιλούσατε σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο; Γιατί να το κάνετε σε εσάς; Προσπαθήστε να είστε ο μεγαλύτερος θαυμαστής του εαυτού σας και όχι ο χειρότερος. Οι αρνητικές σκέψεις μπορεί να οδηγήσουν σε απάθεια, υπερκατανάλωση τροφής και φυσικά να σαμποτάρουν τη δίαιτα σας.

  • Ρωτήστε τον εαυτό σας αν πεινάτε πραγματικά

Μάθετε να ξεχωρίζετε τη διαφορά μεταξύ φυσικής πείνας και συναισθηματικής πείνας. Για να παίρνετε κιλά σημαίνει ότι για κάποιο λόγο έχετε μάθει να τρώτε περισσότερο από ό,τι έχει ανάγκη το σώμα σας. Τι περισσότερες φορές ο λόγος που καταφεύγουν οι άνθρωποι σε υπερκατανάλωση φαγητού είναι για να διώξουν τα αρνητικά συναισθήματα ή την ανία που νιώθουν εκείνη τη στιγμή. Όταν λοιπόν πεινάσετε, ρωτήστε τον εαυτό σας αν πεινάτε πραγματικά ή απλά βαριέστε ή είστε κουρασμένοι.

  • Μη κόβετε εντελώς το λίπος

Αν πιστεύετε ότι πρέπει να κόψετε το λίπος για να χάσετε κιλά, τότε κάνετε λάθος. Τα καλά λιπαρά, όπως είναι τα ωμέγα-3 – λιπαρά οξέα βοηθάνε την απώλεια βάρους και έχουν συνδεθεί με μειωμένο λίπος στην περιφέρεια. Αυτά που πρέπει να αποφεύγετε είναι τα κορεσμένα και trans λίπη, που βρίσκονται στο κρέας, στα πατατάκια, στα γλυκά και γενικά στις περισσότερες επεξεργασμένες τροφές.

  • Κάντε ένα πρόγραμμα

Ο προγραμματισμός είναι το κλειδί για την απώλεια βάρους και για έναν υγιή τρόπο ζωής. Κάντε μια λίστα με τις τροφές που χρειάζεστε με βάση το διατροφικό σας πρόγραμμα και μη ξεφύγετε από αυτή τη λίστα. Επίσης, αρχίστε να σκέφτεστε τρόπους ώστε να μαγειρεύετε πιο υγιεινά και κάντε κάποιες παρασπονδίες με μετριοπάθεια.

  • Κάντε τις αλλαγές που μπορείτε

Βρείτε μια διατροφή που να ταιριάζει στον τρόπο ζωής σας, ώστε να μπορείτε να την υιοθετήσετε για πάντα. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι περισσότερες δίαιτες δεν λειτουργούν επειδή οι άνθρωποι δεν μπορούν να τις τηρήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Όμως μια διατροφή πρέπει να είναι κάτι που θα ακολουθείτε για όλη σας τη ζωή.

  • Μη ξεχνάτε τις θερμίδες

Όταν είστε ενήμεροι με το πόσες θερμίδες παίρνετε κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε μπορείτε να ελέγχετε το βάρος σας πιο εύκολα. Με αυτό τον τρόπο έχετε τη δυνατότητα να εντάξετε κάποιες φορές και ένα γλυκό για επιδόρπιο.