5 τρόφιμα που δεν πρέπει να αγοράζετε από το σούπερ μάρκετ

Τζουλιάννα Καρνέζη
Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016
photo-1449792893722-936641bb3309.jpg
  1. Αρτοσκευάσματα με χαμηλές θερμίδες

Μπορεί η αναφορά «χαμηλές θερμίδες» να είναι δελεαστική, όμως μερικές φορές κρύβει παγίδες. Για παράδειγμα πολλά αρτοσκευάσματα με χαμηλές θερμίδες, δεν περιέχουν φυτικές ίνες, οι οποίες σας κρατάνε χορτάτους και βοηθάνε τη λειτουργία του εντέρου. Επίσης, πολλοί που αγοράζουν τα συγκεκριμένα προιόντα, έχουν την εσφαλμένη εντύπωση ότι μπορούν να φάνε όσο θέλουν. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει, γιατί θα καταλήξουν με περιττά κιλά. Άρα σε  κάποιες περιπτώσεις καλό είναι να αποφεύγουμε τα προϊόντα χαμηλά σε θερμίδες.

  1. Έτοιμες σος και σάλτσες

Οι περισσότερες σος για τις σαλάτες και τα μακαρόνια είναι υψηλές σε θερμίδες και νάτριο. Ένα παράδειγμα είναι το πέστο, που αν το αγοράσετε έτοιμο από το σούπερ μάρκετ θα έχετε φορτώσει το σώμα σας με περιττές θερμίδες, ενώ εάν το φτιάξετε στο σπίτι έχετε τη δική σας υγιεινή και χαμηλή σε θερμίδες σάλτσα για μακαρόνια.

  1. Μπάρες δημητριακών

Οι μπάρες δημητριακών είναι μια καλή λύση για ένα υγιεινό σνακ, όμως πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην επιλογή σας. Γιατί αν διαβάσετε τις ετικέτες τροφίμων, πολλές μπάρες έχουν ζάχαρη, κυρίως με την ονομασία χυμό ζαχαροκάλαμου ή σιρόπι καλαμποκιού, με αποτέλεσμα να είναι πλούσιες σε θερμίδες και χαμηλές σε φυτικές ίνες. Αν δεν προλαβαίνετε να φτιάξετε τις δικές σας μπάρες, προσπαθήστε πριν αγοράσετε ένα τρόφιμο, να διαβάζετε τα συστατικά του.

  1. Φυστικοβούτυρο με χαμηλά λιπαρά

Μια μερίδα κανονικού φυστικοβούτυρου έχει 16 γραμμάρια λίπους, ενώ αυτό με τα χαμηλά λιπαρά έχει 12 γραμμάρια λίπους. Αυτή η διαφορά είναι ελάχιστη, ιδίως όταν το λίπος από το φυστικοβούτυρο είναι υγιεινό. Το καλύτερο φυστικοβούτυρο έχει μόνο δυο συστατικά φιστίκια και αλάτι.

  1. Πλιγούρι βρώμης με φρούτα ή κομμάτια σοκολάτας

Ενώ γνωρίζουμε ότι το πλιγούρι βρώμης είναι μια από τις πιο υγιεινές επιλογές, αν έχει πρόσθετα σάκχαρα, τότε παύει να είναι τόσο υγιεινό. Αν δεν σας αρέσει το σκέτο πλιγούρι τότε μπορείτε να προσθέσετε φρέσκα φρούτα και ξηρούς καρπούς.