Πώς θα δεν θα πάρετε βάρος στην εμμηνόπαυση

Τζουλιάννα Καρνέζη
Κυριακή 25 Νοέμβριος 2018
adult-beautiful-blur-894077.jpg

Τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες διαμαρτύρονται για την αύξηση του σωματικού βάρους στη μέση ηλικία. Όταν όμως μια γυναίκα μπαίνει στην εμμηνόπαυση οι αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα της μπορεί να οδηγήσουν στο να πάρει αρκετά κιλά χωρίς να το καταλάβει. Όμως λύση υπάρχει. Οι επιστήμονες μελέτησαν τις αλλαγές που υφίστανται οι γυναίκες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και βρήκαν ενδείξεις για το πώς μπορούν να διατηρήσουν το σωματικός βάρος ή ακόμα και να χάσουν κιλά κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης.

Πώς να αποτρέψετε την αύξηση βάρους κατά την εμμηνόπαυση

Τι είναι αυτό που πραγματικά προκαλεί αύξηση του σωματικού βάρους στη μέση ηλικία; Εκτός από τις ορμονικές αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα σας, πρέπει να εξετάσετε μήπως έχετε αλλάξει και κάποια πράγματα στην καθημερινότητά σας. Για παράδειγμα μπορεί να μειώθηκε ο φόρτος εργασίας όσο αφορά σπίτι, να έχετε έναν πιο αργό ρυθμό ζωής σε σχέση με παλαιότερα ή να έχετε σταματήσει κάποιες κοινωνικές δραστηριότητες, οι οποίες παλαιότερα σας βοηθούσαν στο να κινήστε περισσότερο. Όλες αυτές οι αλλαγές μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση του συνολικού επιπέδου σωματικής δραστηριότητας και κατ επέκταση σε αύξηση βάρους.

Διαβάστε εδώ: Οι ειδικοί μας δίνουν τις καλύτερες συμβουλές για να χάσουμε τα περιττά κιλά

Για να επιτευχθεί μια απώλεια βάρους ή για να αποτραπεί μια αύξηση του σωματικού βάρους κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης, πρέπει παραμείνετε  ενεργές και να υιοθετήσετε μια υγιεινή διατροφή. Εάν ο τρόπος ζωής σας αρχίζει να αλλάζει καθώς μεγαλώνετε, προσπαθήστε να κρατήσετε τη σωματική δραστηριότητα και την υγιεινή διατροφή στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων σας. Μπορείτε να μάθετε μερικές συμβουλές για υγιεινό μαγείρεμα και να βρείτε συνταγές με λίγες θερμίδες και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

Διαβάστε εδώ: Τι είναι το Moon Milk και γιατί να το πίνετε κάθε βράδυ

Η μετάβαση στην εμμηνόπαυση μπορεί να φέρει εκτός από σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές. Αυτό οδηγεί πολλές γυναίκες στην κατανάλωση φαγητού, κυρίως γλυκών, ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν και να ξεπεράσουν αυτή την ταραχώδη περίοδο της ζωής τους. Είναι σημαντικό να μάθετε να αντιμετωπίζετε τα συναισθήματά σας με άλλους τρόπους, εκτός από το φαγητό. Κάθε φορά που νιώθετε στρεσαρισμένες ή αγχωμένες κάνετ μια βόλτα, πάρτε τηλέφωνο ένα φίλο σας ή κάντε ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο.

Τέλος, αν θέλετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο για θεραπεία ορμονικής υποκατάστασης, μιλήστε με το γιατρό σας. Μαζί μπορείτε να καθορίσετε την καλύτερη θεραπεία για τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης σας.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα