6 πράγματα που κάνουν οι ειδικοί όταν νιώθουν φουσκωμένοι

Τζουλιάννα Καρνέζη
Παρασκευή 7 Ιούνιος 2019
christopher-campbell-30219-unsplash.jpg

Μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε ανεξάρτητα το τι έχει φάει και ανεξάρτητα την αιτία, νιώθει φουσκωμένος και δεν μπορεί να κλείσει το παντελόνι του. Εάν λοιπόν έχει συμβεί και σε εσάς, τότε δείτε παρακάτω τι πρέπει να κάνετε.

Διαβάστε εδώ: Αυτά τα σημάδια δείχνουν ότι έχετε προβλήματα στους νεφρούς

Πιείτε νερό με λεμόνι. Ο διατροφολόγος και συγγραφέας Robynne Chutkan κάθε φορά που νιώθει φουσκωμένος, φτιάχνει μια λεμονάδα με νερό καρύδας, τζίντζερ και λεμόνι και την πίνει το πρωί και το μεσημέρι. Την επόμενη ημέρα το πρήξιμο έχει φύγει.

Μασήστε μάραθο. Ο γυμναστής Carlson επισημαίνει πως το μυστικό για το φούσκωμα είναι το μάραθο. Όταν νιώθει φουσκωμένος μετά από ένα γεύμα, μασάει λίγο μάραθο και μετά από λίγο αισθάνεται πολύ καλύτερα. Εάν νιώθετε πολύ συχνά φουσκωμένοι τότε βάλτε σε ένα τηγάνι σπόρους μάραθο σε χαμηλή φωτιά για λίγα λεπτά και στη συνέχει αφήστε τους να κρυώσουν. Φυλάξτε τους σπόρους σε ένα γυάλινο βάζο και μετά από τα γεύματα μασήστε τους ή προσθέστε τους σε χυμό για να αποφύγετε το φούσκωμα.

Κάντε στην κοιλιά σας λίγο μασάζ. Η σεφ και γυμνάστρια Divya Alter για να καταπολεμήσει το πρήξιμο, κάνει μασάζ με κυκλικές κινήσεις στην κοιλιά της. Αυτή η κίνηση βοηθάει στη μεταφορά αερίων προς το παχύ έντερο, προσφέροντας μια ανακούφιση.

Διαβάστε εδώ: Γιατί δεν πρέπει να κόψετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας

Επιστρέψτε στα βασικά: νερό και περπάτημα. Ο διαιτολόγος Holly Layer, RD δίνει μια πολύ απλή λύση: κάθε φορά που νιώθει φουσκωμένη απλά πίνει επιπλέον νερό και βγαίνει για περπάτημα. Τα υγρά βοηθάνε στη μείωση της κατακράτησης και το περπάτημα βοηθάει στην καλύτερη πέψη και λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. Μερικές φορές οι πιο απλές λύσεις πραγματικά δουλεύουν καλύτερα.

Σκεφτείτε να προσθέσετε ένα προβιοτικό συμπλήρωμα. Εάν νιώθετε συχνά φουσκωμένοι μπορείτε να λαμβάνετε ένα προβιοτικό συμπλήρωμα το οποίο θα βοηθήσει στη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Δείτε επίσης εάν επισκέπτεστε τακτικά το μπάνιο, γιατί η δυσκοιλιότητα μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα στο πεπτικό σύστημα, οδηγώντας σε φούσκωμα και διάρροια.

Αποφύγετε τις τροφές που έχετε παρατηρήσει ότι σας φουσκώνουν. Για να διαπιστώσετε ποιες τροφές σας πρήζουν πρέπει να ξεκινήσετε να κρατάτε ένα ημερολόγιο τροφίμων και να καταγράφεται τα συμπτώματα που σας προκαλεί το κάθε τρόφιμο μεμονωμένα. Ωστόσο εάν διαπιστώσετε ότι νιώθετε συνέχεια φουσκωμένοι και δεν σας βοηθάει τίποτα, προγραμματίστε μια συνάντηση με το γιατρό σας.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

TRENDING ARTICLES