Τι τρώει η Julia Roberts σε μια ημέρα και παραμένει τόσο λαμπερή

Τζουλιάννα Καρνέζη
Παρασκευή 19 Ιούλιος 2019
20190106_zbp_z03_113.jpg

Η Julia Roberts ήταν η ομορφότερη γυναίκα στον κόσμο για το 2017, σύμφωνα με το περιοδικό People. Και όχι άδικα αφού έχει μια ξεχωριστή ομορφιά, ενώ το χαμόγελό της είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που κάνει την εμφάνισή της αξέχαστη.

Διαβάστε εδώ: Γιατί δεν πρέπει να κόψετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας

Ακόμα όμως και σήμερα μετά από δυο χρόνια παραμένει λαμπερή και νέα. Τι τρώει όμως η αγαπημένη ηθοποιός και έχει καταφέρει να διατηρείται τόσο όμορφη όσα χρόνια και εάν περάσουν;

Η Julia Roberts ίσως είναι από τις λίγες διάσημες του Hollywood που δεν δαιμονοποιεί τους υδατάνθρακες, αντιθέτως παραδέχεται ότι το μόνο πράγμα που δεν μπορεί να κάνει στη ζωή της είναι να τρώει μόνο πρωτεΐνη.

Για πρωινό επιλέγει φρουτοσαλάτα με 2 ακτινίδια, 2 πορτοκάλια, 1 μπανάνα, 1 μήλο, 10 σταφίδες και 5 αμύγδαλα. Για σνακ προτιμάει  μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης και τυρί cottage. Για μεσημεριανό καταναλώνει ζυμαρικά ή πατάτες ή ρύζι με άπαχη πρωτεΐνη, σαλάτα και μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης. Ενώ για βραδινό επιλέγει άπαχη πρωτεΐνη, 1 πατάτα, σαλάτα και μια φέτα ψωμί. Κάθε φορά που έχει ανάγκη από γλυκό τρώει ένα μπισκότο, αλλά γενικά δεν το παρακάνει.

Διαβάστε εδώ: Η Blake Lively αποκαλύπτει τι τρώει σε μια ημέρα και παραμένει τόσο λαμπερή

Και ενώ η ίδια έχει δηλώσει ότι δεν είναι λάτρης της γυμναστικής, ωστόσο προσπαθεί να γυμνάζεται 4 φορές την εβδομάδα. Επειδή όμως βαριέται να κάνει συνέχεια τις ίδιες ασκήσεις, φροντίζει να εναλλάσσει τα διάφορα είδη γυμναστικής. Οι αγαπημένες της επιλογές είναι η γιόγκα και η κολύμβηση.

Σε γενικές γραμμές η Julia Roberts δεν κάνει ακραίες διατροφικές επιλογές. Όμως είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως ο κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά, ανάλογα με το ύψος, το βάρος, το φύλο και τη σωματική δραστηριότητα. Επίσης εάν θέλετε να χάσετε κιλά καλό είναι να γνωρίζετε πως σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η απώλεια βάρους θεωρείται ασφαλής όταν κυμαίνεται μεταξύ 2-4 κιλά ανά μήνα, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κάθε οργανισμού. Από την άλλη μεριά η γρήγορη μείωση της πρόσληψης θερμίδων έχει ως αποτέλεσμα τη γρήγορη μείωση βάρους και την απώλεια κυρίως της μυϊκής μάζας, που συνεπάγεται με μείωση του μεταβολισμού. Έτσι μόλις αρχίσετε και πάλι να αυξάνετε την πρόσληψη θερμίδων θα ανακτήσετε το χαμένο βάρος, αλλά αυτή τη φορά θα έχετε μεγαλύτερο ποσοστό λίπους και μικρότερο ποσοστό μυϊκής μάζας. Και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι ο κάθε οργανισμός έχει τις δικές του ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά και σε θερμίδες.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.