Πώς θα χάσετε κιλά ενώ κοιμάστε

Τζουλιάννα Καρνέζη
Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2019

Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί, καθώς υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση των κιλών, όπως το άγχος και ο ανθυγιεινός τρόπος ζωής.

Ωστόσο, οι άνθρωποι σήμερα έχουν μεγαλύτερη επίγνωση των κινδύνων που συνδέονται με την αύξηση του σωματικού βάρους και γι 'αυτό πολλοί έχουν ήδη ξεκινήσει να προσέχουν τη διατροφή τους. 

Παρακάτω θα δείτε μερικές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου, ώστε να μπορείτε να χάσετε βάρος ενώ κοιμάστε.

Κατεβάστε τον θερμοστάτη. Γνωρίζατε ότι ο ύπνος σε ένα δροσερό δωμάτιο μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το σώμα σας θα αυξήσει τη θερμοκρασία, που σημαίνει ότι θα κάψει περισσότερο λίπος.

Προγραμματίστε τον ύπνο. Η έλλειψη ύπνου αποσυντονίζει τον ανθρώπινο μεταβολισμό και μειώνει τον αριθμό καύσης των θερμίδων, προειδοποιούν Αμερικανοί επιστήμονες. Ο οργανισμός «καίει» λιγότερες θερμίδες κατά την διάρκεια του διαταραγμένου ύπνου από ό,τι συνήθως με αποτέλεσμα να ενισχύεται η τάση για παχυσαρκία.

Να κοιμάστε με σβηστά τα φώτα. Υπάρχουν πολλές πηγές φωτός που μπορούν να διεισδύσουν στην κρεβατοκάμαρά μας, όπως το ψηφιακό ξυπνητήρι, το φως του κινητού κ.α. Αυτές οι πηγές φωτός μπορούν να επηρεάσουν τον ύπνο σας καθώς το σώμα σας τείνει να ανταποκρίνεται όταν υπάρχει φως. Απενεργοποιώντας οποιαδήποτε φωτεινή πηγή στο δωμάτιό σας ή βάζοντας κουρτίνες στα παράθυρα, θα κοιμάστε στο σκοτάδι και είναι λιγότερο πιθανό να κερδίσετε βάρος.

Απενεργοποιήστε τα gadget σας. Οι περισσότεροι τείνουν να χρησιμοποιούν τα gadget ενώ βρίσκονται στο κρεβάτι, αλλά αυτή η συνήθεια μπορεί πραγματικά να σας βλάψει μακροπρόθεσμα επειδή το μπλε φως που εκπέμπεται από αυτά τα gadgets μπορεί να επηρεάσει την παραγωγή μελατονίνης του σώματός σας, που μπορεί να επιβραδύνει το μεταβολισμό σας. Απενεργοποιήστε το smartphone και το tablet σας εάν θέλετε να κοιμηθείτε καλύτερα.

Κάντε ένα ζεστό ντους. Ένα άλλο τέχνασμα για να κοιμηθείτε καλύτερα είναι να κάνετε ένα ζεστό ντους πριν πάτε για ύπνο. Η ζεστή θερμοκρασία μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε τους μυς. 

Τέλος προσπαθήστε να τρώτε 3 με 4 ώρες πριν πέσετε για ύπνο, για αν διευκολύνετε την πέψη. Όταν τρώτε ένα μεγάλο γεύμα και πηγαίνετε αμέσως για ύπνο, το σώμα σας προσπαθεί όλο το βράδυ να το χωνέψει, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να κοιμηθείτε. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.