Έξυπνα tips για να χάσετε τα περιττά κιλά γρήγορα και με ασφάλεια

Τζουλιάννα Καρνέζη
Δευτέρα, 27 Απριλίου 2020

Οι περισσότεροι από εμάς μένουμε ακόμα σπίτι και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην γυμναζόμαστε αλλά και να τρώμε περισσότερο από ό,τι πριν την πανδημία. Έτσι λοιπόν τώρα που σιγά σιγά τα μέτρα χαλαρώνουν, ίσως θελήσετε να χάσετε τα περιττά κιλά και να επανέλθετε στο αρχικό σας σωματικό βάρος. 

Ξεκινήστε από σήμερα και ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για μια επιτυχημένη απώλεια.

Καταρχάς, πρέπει να γνωρίζετε ότι, εάν καίτε 500 περισσότερες θερμίδες από ό, τι τρώτε κάθε μέρα για μια εβδομάδα, μπορεί να χάσετε περίπου 1-2 κιλά. Επίσης, αν θέλετε να χάσετε βάρος πιο γρήγορα, θα πρέπει να τρώτε λιγότερο και να γυμνάζεστε περισσότερο. Για παράδειγμα, εάν έχετε πάρει 1.050 έως 1.200 θερμίδες την ημέρα και γυμνάζεστε μια ώρα την ημέρα, μπορείτε να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά. 

Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζετε πως δεν χρειάζεται να κόψετε τους υδατάνθρακες για να χάσετε κιλά. Η μείωση των υδατανθράκων μειώνει σημαντικά την πρόσληψη πολλών βασικών θρεπτικών ουσιών που υπάρχουν σε τρόφιμα, τα οποία αποφεύγονται ή περιορίζονται, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών, των ανόργανων συστατικών, των αντιοξειδωτικών, των φυτικών ινών και των προβιοτικών και ακόμη και των υγιεινών λιπών. Εκτός όμως από τα θρεπτικά συστατικά, η μείωση ή εξάλειψη των υδατανθράκων από την καθημερινή διατροφή μπορεί να επηρεάσει την ανοσοποιητική λειτουργία, τη γνωστική υγεία και να αυξήσει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων και της νόσου του Αλτσχάιμερ.

Οι ειδικοί συστήνουν να καταναλώνετε ημερησίως τουλάχιστον 25 γραμμάρια φυτικές ίνες. Και αυτό το σημαντικό θρεπτικό συστατικό βρίσκεται μόνο σε τρόφιμα που περιέχουν υδατάνθρακες. Η δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες συνδέεται με σημαντικά χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου, υψηλής αρτηριακής πίεσης, διαβήτη, παχυσαρκίας και ορισμένων πεπτικών παθήσεων. Ορισμένοι τύποι ινών λειτουργούν επίσης ως πρεβιοτικά , τα ευεργετικά βακτήρια του εντέρου που υποστηρίζουν την ανοσία, την αντιφλεγμονώδη δράση και την ψυχική υγεία. Τα συμπληρώματα ινών είναι διαθέσιμα, αλλά η έρευνα δείχνει ότι δεν προσφέρουν τα ίδια οφέλη με τις ίνες που προέρχονται από τα ολόκληρα τρόφιμα.

Αυτό που πρέπει να κάνετε εάν θέλετε να χάσετε βάρος με ασφάλεια, είναι να επιλέγετε τους σύνθετους υδατάνθρακες, που βρίσκονται στα φρούτα, στα προϊόντα ολικής άλεσης και να αποφεύγετε τους απλούς υδατάνθρακες που τους βρίσκουμε στα γλυκά, στα πατατάκια και γενικά στις επεξεργασμένες τροφές. Επίσης εστιάστε στην κατανάλωση άπαχων τροφίμων, όπως είναι τα φρούτα, λαχανικά, πουλερικά χωρίς πέτσα, ψάρια, άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα και άπαχο κρέας.

Μπορείτε να ξεκινήσετε να κρατάτε ένα ημερολόγιο τροφίμων, γιατί με αυτό τον τρόπο θα γνωρίζετε τι έχετε καταναλώσει όλη την ημέρα. Επιπλέον, εκτός από την καταγραφή του τι καταναλώσατε, και πότε, μπορείτε να σημειώσετε πώς αισθανθήκατε λίγο πριν φάτε. Ήσασταν θυμωμένοι λυπημένοι ή βαριόσασταν; Συχνά επικεντρώνεστε στην ποσότητα και στις θερμίδες, ενώ και τα συναισθήματα είναι ένα τεράστιο μέρος των διατροφικών συνηθειών. Αν δείτε ένα επίμονο μοτίβο στο συναισθηματικό φαγητό, σκεφτείτε να μιλήσετε με έναν σύμβουλο γι 'αυτό.

Ήρθε η ώρα να ασκηθείτε περισσότερο. Η απώλεια βάρους απαιτεί περίπου μια ώρα την ημέρα μέτριας έντασης άσκηση. Κάντε αερόβιες ασκήσεις, οι οποίες καίνε τις περισσότερες θερμίδες, αλλά στη συνέχεια θα πρέπει να κάνετε και μερικές ώρες την εβδομάδα προπόνηση δύναμης.

Τέλος, να θυμάστε, εάν ένα σχέδιο διατροφής ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα