Πώς να τρώτε υγιεινά και να χάσετε βάρος την περίοδο των γιορτών

Τζουλιάννα Καρνέζη
Δευτέρα, 07 Δεκεμβρίου 2020

Ανησυχείτε μήπως πάρετε κιλά τώρα που έρχονται οι γιορτές; Οι ειδικοί επισημαίνουν πως η πανδημία μπορεί να είναι μια τέλεια ευκαιρία για να χάσετε βάρος την περίοδο των Χριστουγέννων. Η αναβολή των παραδόσεων, όπως τα πάρτι στα σπίτια και στα γραφεία, τα δείπνα και οι ανταλλαγές γλυκών μπορεί να είναι μια ευκαιρία για να χάσετε τα περιττά κιλά πιο εύκολα. 

Φέτος λοιπόν θα είναι ευκολότερο να χάσετε βάρος χωρίς αυτούς του περισπασμούς. Δείτε παρακάτω μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τον σκοπό σας. 

Ασκηθείτε. Μπορεί να μένουμε μέσα λόγω της πανδημίας όμως αυτός ο χειμώνας δεν χρειάζεται να είναι πολύ διαφορετικός. Η εύρεση ενός νέου τρόπου άσκησης- ή απλώς η ρύθμιση ενός προγράμματος δραστηριότητας με κάποιο τρόπο - θα μπορούσε να είναι ένα εξαιρετικό δώρο για τον εαυτό σας. Είναι επίσης σημαντικό να ασκείστε για διασκέδαση, όχι για απώλεια βάρους. 

Για μερικούς, το μαγείρεμα είναι διασκεδαστικό και αγχολυτικό κυρίως αυτή την περίοδο. Παρόλα αυτά μπορείτε να μαγειρέψετε τα παραδοσιακά εδέσματα με πιο υγιεινό τρόπο. Είναι επίσης σημαντικό να μην αρνείστε στον εαυτό σας τις λιχουδιές που κάνουν τις διακοπές τόσο ξεχωριστές. Μάθετε τι λειτουργεί για σας με τρόπο που δεν σας κάνει να αισθάνεστε στερημένοι.

Εκείνοι που θέλουν να χάσουν ή να διατηρήσουν το βάρος τείνουν να σκέφτονται «όλα-ή-τίποτα», με αποτέλεσμα να νιώθουν ενοχές εάν τρώνε κάτι  που θεωρούν ότι πάει πίσω την προσπάθειά τους. Παρόλα αυτά δεν χρειάζεται να είστε τόσο αυστηροί με τον εαυτό σας, γιατί όλοι έχουν ανάγκη από μερικά διαλείμματα. 

 
Αποφύγετε να πίνετε τις θερμίδες σας. Το αλκοόλ, η ζεστή σοκολάτα ή άλλα επιδόρπια ποτά συμβάλλουν σε μεγάλο αριθμό στο να σας γεμίζουν κενές θερμίδες κατά τη διάρκεια των διακοπών. Η αποφυγή (ή ο περιορισμός) αυτών των ποτών, θα μπορούσε να σας βοηθήσει να χάσετε κιλά. 

Προσθέστε ένα διαφορετικό νόημα στη διαχείριση του βάρους σας. Το 2020 πρέπει να έχει λιγότερους πειρασμούς, αλλά φέρνει επίσης περισσότερο άγχος, πλήξη και αβεβαιότητα, τα οποία θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη συναισθηματική διατροφή και σε μειωμένα κίνητρα. Γι' αυτό και είναι σημαντικό να ενεργοποιηθείτε, όχι μόνο για τη σωματική υγεία, αλλά και για την ψυχική υγεία. Ένας απλός περίπατος στη γειτονιά σας θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά και να αποτρέψει το συναισθηματικό φαγητό. 

Γιατί μπορεί το 2020 να ήταν για τους περισσότερους μια άσχημη χρονιά, παρόλα αυτά μπορείτε ακόμα να βρείτε ευκαιρίες και να επωφεληθείτε από αυτές, αφήνοντας πίσω σας όλα τα δυσάρεστα γεγονότα που συνέβησαν. 

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits