WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουν όσοι δεν τρώνε κρέας


Τζουλιάννα Καρνέζη

3 Αυγούστου 2022

Τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουν όσοι δεν τρώνε κρέας
pexels
Ενώ ο αριθμός των ανθρώπων παγκοσμίως που έχουν κόψει εντελώς το κρέας από τη διατροφή τους είναι ακόμα αρκετά χαμηλός, πολλοί (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου) προσπαθούν να καταναλώσουν φυτικές πρωτεΐνες αντί του κρέατος στη διατροφή τους.

Η κατανάλωση περισσότερων φυτών είναι μια εξαιρετική κίνηση για την υγεία και το περιβάλλον. Αλλά απλά η κατανάλωση λιγότερου κρέατος δεν εγγυάται οφέλη για την υγεία, γιατί μπορεί να κάνετε κάποια λάθη και να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που περιμένατε.

Τα κοινά λάθη που κάνουν όσοι αποφεύγουν το κρέας

Λάθος #1: Δεν αντικαθιστάτε το κρέας με άλλες πηγές πρωτεΐνης

Όταν βγάζετε κάτι από τη διατροφή σας, αφαιρείτε τα θρεπτικά συστατικά που παρέχει η συγκεκριμένη ομάδα τροφίμων. Το κρέας είναι μια πλούσια πηγή πρωτεΐνης αλλά και θρεπτικών συστατικών όπως ο σίδηρος και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Γι αυτό εάν το αφαιρέσετε από τη διατροφή σας είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε άλλες πηγές πρωτεΐνης όπως φασόλια, φακές, τροφές σόγιας, ξηρούς καρπούς και βούτυρο ξηρών καρπών, σπόρους και βούτυρα σπόρων και δημητριακά ολικής αλέσεως όπως πλιγούρι βρώμης, κινόα και ψωμί με κόκκους.

Λάθος #2: Καταναλώνετε πάρα πολλά επεξεργασμένα υποκατάστατα κρέατος

Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές για μπιφτέκια φυτικής προέλευσης, λουκάνικο και κιμά και φαίνονται σαν μια καλή επιλογή. Αλλά πολλά υποκατάστατα κρέατος τείνουν επίσης να υποβάλλονται σε βαριά επεξεργασία, με αποτέλεσμα να περιέχουν συστατικά που δεν προσφέρουν θρεπτική αξία, όπως συντηρητικά και χρωστικές.

Λάθος #3: Καταναλώνετε πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Ρίξτε μια ματιά στο πιάτο σας πριν φάτε. Είναι πολύχρωμο; «Το χρώμα είναι ένας εύκολος και αξιόπιστος δείκτης ενός ισορροπημένου γεύματος. Περισσότερα χρώματα σημαίνουν περισσότερες προστατευτικές φυτικές ενώσεις. Βεβαιωθείτε ότι τα γεύματά σας περιλαμβάνουν πολλά πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά. Και επιλέξτε τρόφιμα ολικής αλέσεως για να πάρετε περισσότερες φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά.