WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 βασικά tips ενός καρδιολόγου σε νεαρά άτομα για να προστατέψουν την υγεία της καρδιάς


JTeam

10 Δεκεμβρίου 2022

3 βασικά tips ενός καρδιολόγου σε νεαρά άτομα για να προστατέψουν την υγεία της καρδιάς
Οι καρδιακές παθήσεις αυξάνονται και παρατηρούνται ακόμη και σε νεαρά άτομα - 3 βασικές συμβουλές που μας δίνει ειδικός καρδιολόγος για προστασία της καρδιάς

Χτυπά πάνω από 100, 000 φορές την ημέρα και γεμίζει εγκέφαλο και σώμα με θρεπτικό αίμα. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής ωστόσο δεν βοηθά στην καλή υγεία της καρδιάς, με τις νόσους που σχετίζονται με αυτήν να αυξάνονται ακόμη και σε νεαρής ηλικίας άτομα

Σύμφωνα με τον καρδιολόγο Mikhail Kosiborod, MD, είναι ιδιαίτερα σημαντικοί κοινωνικό - οικονομικοί παράγοντες στην ζωή μας, ενώ καθοριστική σημασία έχει η πρόληψη, οι τακτικές επισκέψεις και οι ηπέρηχοι.

Φυσικά τα γονίδιά έχουν και εδώ πολύ σημαντικό ρόλο, ωστόσο αυτό που έχει περισσότερη σημασία είναι οι καθημερινές συνήθειες που υιοθετούμε.

Τι επιλέγουμε να τρώμε κάθε πρωί; Ενυδατωνόμαστε καθημερινά όπως πρέπει; Πόσο κινούμε το σώμα μας, αλλά και πόσο αφήνουμε το άγχος να μας επηρεάσει;

Σύμφωνα με τον Mikhail Kosiborod, αν θα μπορούσε να δώσει 3 βασικές συμβουλές στα νεαρά άτομα για να προστατέψουν την υγεία της καρδιάς τους, τότε αυτά θα ήταν:

Δώσε προτεραιότητα στον ύπνο

Ο ύπνος είναι καθοριστικός για την υγεία της καρδιάς. Μια ακόμη νέα μελέτη έρχεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το ποσό σημαντικός είναι ο ύπνος για την σωστή λειτουργία της καρδιάς. Προσπάθησε κάθε βράδυ να κοιμάσαι από 7 έως και 9 ώρες, μας συμβουλεύει ο καρδιολόγος.

Τακτικός καρδιακός έλεγχος

Τα συμπτώματα μιας καρδιακής πάθησης ειδικά σε αρχικό στάδιο, μπορεί να μην είναι τόσο εμφανή. Γι’ αυτό και είναι απαραίτητο να κάνουμε τακτικές επισκέψεις σε καρδιολόγους για check ups, υπέρηχους και ό,τι περιλαμβάνει μια εξεταση για την καρδιά. Το να μετράς την πίεση σου και τους παλμούς σου, είναι επίσης δυο παράγοντες τους οποίους πρέπει να ελέγχεις τακτικά. σύμφωνα με τον ειδικό.

Όχι εξάντληση του οργανισμού

Είναι σημαντικό να ξεκουράζεσαι, τόσο ψυχικά όσο και σωματικά. Βάλε σε προτεραιότητα το να τρέφεσαι σωστά και να γυμνάζεσαι σε μέτρια ένταση τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, ακόμη και αν αυτό είναι ένα περπάτημα στην φύση. Μη ξεχνάς να προστατεύεσαι και θωρακίζεις τον οργανισμό σου από ιώσεις και να φροντίζεις να αποκτάς όλες τις απαραίτητες βιταμίνες που χρειάζεσαι.

Τέλος γέλα πολύ, απόλαυσε τις στιγμές και μην περνάς στην υπερανάλυση και το άγχος.