Τα δεδομένα στον κόσμο των social media, με τον χώρο να δέχεται καθημερινά νέες αλλαγές και πληροφορίες.
Τον Απρίλιο και τον Μάιο, το Pew διεξήγαγε έρευνα σε 1.300 Αμερικανούς ηλικίας 13 έως 17 ετών σχετικά με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Η συγκεκριμένη έρευνα διαπίστωσε ότι οι χρήστες σπαταλούν με ευχαρίστηση όλο και περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο και εγκαταλείπουν γρήγορα τις κάποτε δημοφιλείς πλατφόρμες.
Το YouTube ωστόσο, μία από τις παλαιότερες πλατφόρμες της έρευνας, φαίνεται να είναι σταθερά η πιο αγαπητή πλατφόρμα: με το 95% να το έχει χρησιμοποιήσει τουλάχιστον μία φορά. Το ένα πέμπτο από αυτούς το χρησιμοποιεί "σχεδόν συνεχώς" και το 77% χρησιμοποιεί την εφαρμογή καθημερινά. Καθόλου άσχημα για μια πλατφόρμα 17 ετών.
Όταν η Pew έκανε την τελευταία δημοσκόπηση σε εφήβους το 2014-15, το Facebook ήταν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, που χρησιμοποιούσε το 71% των ερωτηθέντων. Τώρα μόνο το 32% δηλώνει ότι το έχει χρησιμοποιήσει ποτέ.
Οι έφηβοι αποφεύγουν πλέον τις εφαρμογές που είναι γεμάτες κείμενα, όπως το Facebook, το Tumblr και το Twitter. Μόνο το 5% των εφήβων έχει χρησιμοποιήσει το Tumblr, σε σύγκριση με το 14% πριν από οκτώ χρόνια. Το Twitter χρησιμοποιείται μόλις 23%, από 33% το 2014-15. Πολύ πιο δημοφιλείς είναι οι ιστότοποι, όπως το Snapchat και το Instagram, που βασίζονται κυρίως σε εικόνες. Οι μεγαλύτεροι έφηβοι προτιμούν το Instagram: το 73% των ατόμων ηλικίας 15 έως 17 ετών δηλώνουν ότι το έχουν χρησιμοποιήσει σε σύγκριση με το 45% των ατόμων ηλικίας 13 και 14 ετών.
Όσο για το TikTok: το 67% των εφήβων το χρησιμοποιούν και περίπου το 16% το χρησιμοποιούν "σχεδόν συνεχώς".
Συνολικά, οι νεαροί Αμερικανοί είναι online πολύ περισσότερο από ό,τι οι συνομήλικοί τους πριν από οκτώ χρόνια. Το ποσοστό των νέων που είναι "σχεδόν συνεχώς" στο διαδίκτυο έχει περίπου διπλασιαστεί, από 24% το 2014-15 σε 46% τώρα. Ένα άλλο 48% χρησιμοποιεί το διαδίκτυο "αρκετές φορές την ημέρα". Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι αφιερώνουν το σωστό χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόνο το 36% πιστεύει ότι ασχολούνται υπερβολικά πολύ με αυτά.