Η Brooke Shields κατάλαβε στα 56 της ότι η iconic διαφήμιση του CK ήταν ακατάλληλη για την ηλικία της
The Jennettes
29 Οκτωβρίου 2021
Μπορεί σήμερα να θεωρείται iconic, όμως πίσω στα ‘80s, η διαφήμιση της Brooke Shields για τον Calvin Klein είχε προκαλέσει αντιδράσεις. Εκείνη, 15 χρονών ακόμη, δεν είχε ιδέα πως θα έγραφε ιστορία στον χώρο της μόδας.
Με μία μόνο φράση, συγκέντρωσε όλα τα βλέμματα επάνω της. «Τι μπαίνει ανάμεσα σ’ εμένα και τα Calvins μου; Τίποτα», είχε πει. Και η διαφήμιση απαγορεύτηκε σε αρκετά τηλεοπτικά κανάλια, τα οποία τη χαρακτήρισαν προκλητική.
«Το όλο ζήτημα μου φάνηκε τόσο γελοίο», δήλωσε σε συνέντευξη που έδωσε στη Vogue. «Ήμουν αφελής, δεν το σκέφτηκα καν. Δεν σκέφτηκα ότι ίσως είχε να κάνει με εσώρουχα, δεν κατάλαβα ότι ήταν σεξουαλικής φύσης»
.
Όσο για το διάσημο σλόγκαν; Πιστεύει ότι o κόσμος είχε εντελώς λάθος εικόνα για εκείνη. «Ήμουν παρθένα. Και παρέμεινα παρθένα για καιρό μετά από αυτό… Και τότε, ο κόσμος ασχολήθηκε μ’ αυτό το πράγμα».
Άργησε να καταλάβει πόσο προκλητικό ήταν στ’ αλήθεια. «Η χορογραφία ήταν συγκεκριμένη κι έπρεπε να βγει έτσι. Ναι, στα 56 μου, πηγαίνω πίσω, κοιτάζω την κάμερα και σκέφτομαι “α ναι, ζουμάρουν στον καβάλο μου και μετά επιστρέφουν στο πρόσωπό μου, εντάξει”».
«Το σεξ πουλάει από πάντα», πρόσθεσε.
πηγή φωτογραφίας: Instagram
Διαβάστε επίσης: 9 celebrities που δεν ξέρατε ότι χρησιμοποιούν καλλιτεχνικό όνομα
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και συντονιστείτε στον παλμό της διεθνούς showbiz, με συνεχή updates γύρω από την ποπ κουλτούρα και τους αγαπημένους σας celebrities.