CELEBRITIES

Your Words Matter: Η νέα καμπάνια της Selena Gomez για το στίγμα της ψυχικής υγείας


JTeam

3 Μαΐου 2022

Your Words Matter: Η νέα καμπάνια της Selena Gomez για το στίγμα της ψυχικής υγείας
Instagram/ selenagomez
Το Rare Beauty brand και το Serendipitiy ice cream της Selena Gomez συμβάλλουν στο να συγκεντρωθούν χρήματα για οργανισμούς ψυχικής υγείας

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Selena Gomez χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της για να στηρίξει οποιονδήποτε οργανισμό περιστρέφεται γύρω από ζητήματα ψυχικής υγείας. Με αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης για την ψυχική υγεία, η star ανακοίνωσε χθες στο Instagram ότι αναμένεται να κυκλοφορήσει μια καμπάνια με τίτλο "Your Words Matter".

Σκοπός της καμπάνιας είναι να ενημερώσει τον κόσμο για το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται συχνά όταν κανείς μιλάει για την ψυχική υγεία και πώς η λανθασμένη χρήση όρων μπορεί να στιγματίσει τους ανθρώπους που έχουν μάθει να ζουν μαζί της.

«Οι λέξεις μπορεί να γίνουν εμπόδιο για τα άτομα που αναζητούν βοήθεια, αυξάνοντας το στίγμα που αφορά την ψυχική υγεία», έγραψε η Gomez ενώ πρόσθεσε: «Πολλές από αυτές τις λέξεις έχουν κανονικοποιηθεί και έχουν γίνει αποδεκτές και είναι ώρα να αντιληφθούμε τις λέξεις που χρησιμοποιούμε... επειδή έχουν σημασία».

Όπως ανέφερε η ίδια μεταξύ άλλων: «Είμαι υπερήφανη που παρουσιάζω αυτή την εκπαιδευτική καμπάνια για το πώς μιλάμε όταν αναφερόμαστε στην ψυχική υγεία. Ακόμη και σε δικό μου video στο TikTok, (όπου η Gomez αστειεύεται για το ότι είναι psycho, όπου psycho σημαίνει ότι κάποιος έχει διαγνωστεί με ψύχωση και όχι ότι είναι αργκό όταν κάποιος δεν νιώθει καλά με τον εαυτό του), συνειδητοποιώ ότι οι λέξεις μου έχουν δύναμη να επηρεάσουν πολύ. Όπως όλοι σας, έτσι κι εγώ μαθαίνω κάθε μέρα. Μπορεί να κάνουμε λάθη και αυτό είναι ok. Το σημαντικό είναι να προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε και να δείχνουμε στον εαυτό μας συμπόνια».

Η makeup Rare Beauty επιχείρηση της Selena Gomez θα συνεχίσει να συγκεντρώνει χρήματα για το Rare Impact Fund, που σκοπεύει να ενισχύσει με προγράμματα ψυχικής υγείας τα σχολεία ενώ ένα πουλόβερ είναι διαθέσιμο από σήμερα για να υμνήσει τη σπουδαία καμπάνια με ένα ποσοστό των εσόδων να πηγαίνει κατευθείαν στο Rare Impact Fund για τον σημαντικότερο σκοπό.