Σε νέο επιχειρηματικό βήμα, αυτή τη φορά στον κλάδο των πολυτελών ποτών, επιδίδεται η Μπιγιονσέ, με το λανσάρισμα μιας καινούργιας σειράς ουίσκι σε συνεργασία με τη θυγατρική εταιρεία της LVMH, Moët Hennessy και ακούει στο όνομα SirDavis, με τιμή 89 δολαρίων ανά φιάλη.
Με πάνω από 200 εκατ. πωλήσεις δίσκων και 32 βραβεία Grammy, η 42χρονη που μόλις κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ country το οποίο έκανε θραύση στα charts, αφού λανσάρισε μια σειρά προϊόντων περιποίησης μαλλιών, συνεργάστηκε με τη Moët για τη δημιουργία ενός νέου αμερικανικού single malt.
Διαβάστε περισσότερα στο Insider.gr
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και συντονιστείτε στον παλμό της διεθνούς showbiz, με συνεχή updates γύρω από την ποπ κουλτούρα και τους αγαπημένους σας celebrities.