CELEBRITIES MEN’S POINT

Copenhagen Plank: Αν νομίζεις πως έχεις δυνατούς κοιλιακούς, αυτή η άσκηση θα σου αλλάξει γνώμη


JTeam

6 Απριλίου 2022

Copenhagen Plank: Αν νομίζεις πως έχεις δυνατούς κοιλιακούς, αυτή η άσκηση θα σου αλλάξει γνώμη
Unsplash
Αν πιστεύεις ότι οι κοιλιακοί μύες σου είναι σε καλό επίπεδο, δοκίμασε αυτήν την άσκηση κι ετοιμάσου να αλλάξεις γνώμη

Πόσες φορές πίστεψες πως ο προπονητής σου σού έλεγε ψέματα, όταν έκανες σανίδα για μισό λεπτό κι ένιωθες ότι πέρασαν 10; Πολλές, μάλλον. Τώρα, βρήκαμε μία από τις δυσκολότερες παραλλαγές της και σε προκαλούμε να τη δοκιμάσεις.

Είναι το Copenhagen plank και δεν πρόκειται να το βαρεθείς ποτέ. Δε μετράς λεπτά, δε μετράς επαναλήψεις – αν το κάνεις σωστά, η άσκηση θα σε πιάσει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Οπτικά, μοιάζει με την πλάγια σανίδα. Βασική διαφορά, ότι τα πόδια σου δεν ακουμπούν στο έδαφος, αλλά στηρίζονται σε έναν πάγκο ή ένα σκαλοπάτι, ένα κουτί – ό,τι έχεις στη διάθεσή σου. Όσο μεγαλύτερο είναι το ύψος, τόσο δυσκολεύει η άσκηση κι όσο πιο κοντά στο στήριγμά σου βρίσκεται το γόνατό σου, τόσο πιο εύκολη γίνεται. Στηρίζεσαι επίσης στον αγκώνα και, στη συνέχεια, σφίγγεις όλο σου το σώμα. Τέλος, σηκώνεις το «κάτω» πόδι και σχηματίζεις γωνία 90 μοιρών.

Από εμάς, καλή τύχη.