WELL BEING FITNESS

5 Minutes of Hell: Το πιο απαιτητικό workout διαρκεί μόνο 5 λεπτά και γυμνάζει όλο το σώμα


JTeam

30 Μαρτίου 2022

5 Minutes of Hell: Το πιο απαιτητικό workout διαρκεί μόνο 5 λεπτά και γυμνάζει όλο το σώμα
8 ασκήσεις σε 5 λεπτά - τώρα δεν έχουμε δικαιολογία για να αποφύγουμε τη γυμναστική

Μπορούμε να αντέξουμε τα πάντα για 5 λεπτά, σωστά; Ένα νέο πρόγραμμα γυμναστικής, μας κάνει να αμφιβάλλουμε. Μέσα σε ελάχιστο χρόνο, μας καλεί να φτάσουμε στα όριά μας, να κάνουμε 8 απαιτητικές ασκήσεις και να μην ξαναπούμε «δεν προλαβαίνω». Καλώς ή κακώς, οι δικαιολογίες μας τελείωσαν.

Εκτελούμε κάθε άσκηση για 30 δευτερόλεπτα και, αν έχουμε κουράγιο, επαναλαμβάνουμε το σετ. Δεν υπάρχει ξεκούραση μεταξύ των ασκήσεων – 5 δευτερόλεπτα το πολύ. Το παρακάτω workout αυξάνει τους παλμούς και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας.

Thrusters

Προσπαθούμε να πιέζουμε τους κοιλιακούς μας και να εκπνέουμε όταν σηκώνουμε τα βάρη. Προσπαθούμε για 15 επαναλήψεις.

Box Jumps

Για έξτρα δυσκολία, εκτελούμε την άσκηση με τα χέρια πίσω από το κεφάλι.

Push Ups

Προσπαθούμε να διατηρούμε τον κορμό σφιχτό και να εκτελούμε την άσκηση σωστά, με σταθερό ρυθμό.

Mountain Climbers

Όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, ας επικεντρωνόμαστε στις σωστές αναπνοές.

Row με αλτήρες

Αυτή η άσκηση γυμνάζει την πλάτη, τους ώμους, τα χέρια – τι άλλο θέλουμε;

Rowing Machine

Προσπαθούμε για 80 με 100 μέτρα σε μισό λεπτό.

Squat Jumps

Όπως και στα box jumps, δίνουμε βάση στις αναπνοές και κρατάμε σφιχτό τον κορμό. Αν θέλουμε εναλλακτική, κάνουμε τα κλασικά καθίσματα.

Ball Slams

Βάζουμε όλη μας τη δύναμη – εκτονωνόμαστε και βγάζουμε την ένταση της ημέρας.