CELEBRITIES MEN’S POINT

60 ημέρες με push-ups, σανίδα και pull-ups - YouTuber δείχνει τα θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα του


JTeam

24 Απριλίου 2022

60 ημέρες με push-ups, σανίδα και pull-ups - YouTuber δείχνει τα θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα του
60 ημέρες με push-ups, σανίδα και pull-ups - You Tuber δείχνει τα θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα του

Την περασμένη χρονιά, ο YouTuber Brendan Jones, ο ένας εκ των Goal Guys, είχε υποβάλλει τον εαυτό του σε ένα fitness challenge που τον έκανε να χάσει απίστευτο λίπος από το σώμα του και να αποκτήσει γράμμωση μέσα σε 100 ημέρες. Κι ενώ αυτό το αποτέλεσμα κατάφερε να το διατηρήσει με σωστή διατροφή και προπόνηση, στη συνέχεια, άρχισε να ψάχνει για τρόπους που θα απογειώσουν τόσο την εικόνα όσο και τη φυσική του κατάσταση.

Σε ένα νέο βίντεο που ανέβασε στο κανάλι του κατέγραψε, λοιπόν, το τι συνέβη στο σώμα του μετά την προσθήκη push-ups, pull-ups και κοιλιακών στο προπονητικό του σχήμα, σε καθημερινή βάση.
Επιπλέον της κανονικής του προπόνησης, ο Jones ξεκίνησε να κάνει ένα έξτρα 15λεπτο πρόγραμμα κάθε πρωί, το οποίο αποτελείτο από 3 σετ των 15 push-ups, 3 σανίδες των 45 δευτερολέπτων η κάθε μία και 3 σετ των 8 pull-ups. Επίσης, έκανε κάποιες έλξεις με ιμάντες για να χτίσει δύναμη στα χέρια του, οι οποίες τον βοήθησαν να ισορροπήσει τις ασκήσεις που έκανε για το πάνω μέρος του σώματός του.

'Το μόνο πράγμα που ήταν κάπως σκληρό ήταν το να κινητοποιήσω τον εαυτό μου να πάω και να κάνω τη δεύτερη προπόνησή μου, τα απογεύματα, η οποία ήταν πάντα η πιο σκληρή προπόνηση της ημέρας', λέει στο βίντεο.
Παρόλα αυτά, καθώς παρέμεινε συνεπής στο πρόγραμμά του, ο Jones άρχισε σύντομα να βλέπει αποτελέσματα, κυρίως στην αύξηση της δύναμης του πάνω μέρος του σώματός του, ενώ βελτιώθηκε και στα muscle-ups στους κρίκους γυμναστικής.
'Είμαι σχεδόν στη μέση του προγράμματος και ήδη νιώθω τόσο πολύ πιο δυνατός, είναι σοκαριστικό', λέει. 'Ξεκίνησα με 15 push-ups και πλέον έχω καταφέρει να εκτελώ 4 σετ των 20 και μάλιστα με άνεση. Στα pull-ups, έχω προοδεύσει από τα 2 σετ των 8 επαναλήψεων στα 4 σετ των 10. Επίσης, συνειδητοποίησα ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή την προπόνηση υψηλής συχνότητας για να εστιάσω σε πράγματα όπως το να βελτιωθώ στα pull-ups στους κρίκους, δουλεύοντας με εκρηκτικά pull-ups'.
Στο τέλος των 60 ημερών, ο Jones είχε χάσει 2 κιλά και το ποσοστό λίπους στο σώμα του είχε πέσει από το 18,2% στο 14,8%. 'Νιώθω ότι έχω όντως στεγνώσει, αυτό το fitness challenge πραγματικά είχε αποτέλεσμα', λέει. 'Έχω ειλικρινά εκπλαγεί με το πόσο γρήγορα προσαρμόστηκε και βελτιώθηκε το σώμα μου με αυτή την έξτρα προπόνηση'.