CELEBRITIES MEN’S POINT

Alexander Skarsgard: Το πρόγραμμα διατροφής που ακολούθησε και έγινε fit για το Northman


JTeam

2 Μαΐου 2022

Alexander Skarsgard: Το πρόγραμμα διατροφής που ακολούθησε και έγινε fit για το Northman
Πρώτα πήρε όγκο, μετά μπήκε στη γράμμωση και, το δυσκολότερο, ήταν να διατηρήσει τα κιλά του σταθερά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων

Aπό το 2016 που υποδύθηκε τον Ταρζάν, ο Αlexander Skarsgard είναι ο ορισμός του fitness. Τώρα, ο προπονητής του, Μagnus Lygdback, εξηγεί πώς έγινε φέτες για τον ρόλο του στην ταινία The Northman.

Μιλώντας στο Men’s Health, ο trainer αποκάλυψε το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθούσε ο ηθοποιός, για να υποστηρίξει το απαιτητικό πρόγραμμα γυμναστικής του. Όπως εξήγησε, αρχικά έπρεπε να πάρει όγκο, έπειτα να μπει στη γράμμωση και, τέλος, να διατηρήσει σταθερά τα κιλά και το ποσοστό λίπους του. Σε κάθε μία από αυτές τις φάσεις, έπρεπε να τρέφεται διαφορετικά.

Στην πρώτη φάση, εκείνη του όγκου, ο Skarsgard έπρεπε να παίρνει 3.700 θερμίδες την ημέρα, τρώγοντας 200 γραμμάρια πρωτεΐνης, 450 γραμμάρια υδατανθράκων και 150 γραμμάρια λιπαρών. Έπαιρνε την πρωτεΐνη του από ψάρια, αυγά, μοσχάρι, αρνί και κοτόπουλο, ενώ τα λιπαρά προέρχονταν κυρίως από ξηρούς καρπούς, αβοκάντο και ελαιόλαδο.

Μία συνηθισμένη μέρα, ο ηθοποιός κατανάλωνε 5 γεύματα. Το πρωινό περιλάμβανε σίγουρα μία ομελέτα με 4 ή 5 αυγά ή αυγά ποσέ με αβοκάντο και σολομό. Για μεσημεριανό έτρωγε κοτόπουλο με λαχανικά και έναν υδατάνθρακα, ενώ για βράδυ μία μπριζόλα με πατάτες και σπαράγγια.

Το δυσκολότερο μέρος του προγράμματος, ήταν εκείνο της διατήρησης. Επειδή ο Alexander Skarsgard δεν κοιμόταν καλά, δούλευε πολύ, γυμναζόταν περισσότερο και κουραζόταν, οι ποσότητες έπρεπε να προσαρμόζονται από εβδομάδα σε εβδομάδα.