CELEBRITIES MEN’S POINT

Οι 3 καλύτερες διατάσεις για όταν ταξιδεύετε


JTeam

17 Ιουλίου 2022

Άντρας οδηγάει
Pexels.com
Τα καλοκαιρινά ταξίδια στο πλοίο, το αεροπλάνο ή το αυτοκίνητο μπορούν να κάνουν ακόμα και τον πιο γυμνασμένο επιβάτη να πιαστεί

Το καλοκαίρι έφτασε και μαζί του και τα ταξίδια σε μακρινούς προορισμούς. Αν οι πολύωρες μετακινήσεις σε καθιστική θέση σας κουράζουν, αυτές είναι οι 3 διατάσεις που πρέπει να δοκιμάσετε, εδικά αν υποφέρετε από πόνο στην πλάτη:

Θωρακική περιστροφή

Όσο είστε ακόμα καθισμένος, βάλτε τα χέρια μπροστά από το θώρακα και στρίψτε αριστερά και δεξιά, όσο περισσότερο μπορείτε. Σταματήστε για λίγο για να νιώσετε τη διάταση στους μύες της πλάτης κι έπειτα αλλάξτε πλευρά. Κάντε 5-8 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά για να περιορίσετε την ένταση στους μύες.

Θωρακική διάταση

Όσο είστε καθισμένος, στρίψτε το θώρακα χωρίς όμως να καμπουριάσετε. Στόχος είναι το στήθος να παραμείνει ανοιχτό και να τεντωθούν οι ραχιαίοι. Κάντε 5-8 επαναλήψεις.

Περιστροφική διάταση

Όσο είστε καθισμένος, βάλτε το ένα χέρι πάνω από το αντίθετο γόνατο. Η διάταση αυτή χαλαρώνει την περιοχή από τους ραχιαίους μέχρι τους πλευρικούς μύες. Κάντε 5-8 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά.