AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

CELEBRITIES MEN’S POINT

Brad Pitt: Πώς θα αποκτήσεις το σώμα του στο Fight Club


JTeam

17 Σεπτεμβρίου 2022

Brad Pitt: Πώς θα αποκτήσεις το σώμα του στο Fight Club
Το πρόγραμμά του, αλλά προσαρμοσμένο στο 2022

Η εικόνα του Brad Pitt στην ταινία Fight Club είναι γεμάτη μύες και σχεδόν καθόλου λίπους. Κυριολεκτικά, αφού ο ηθοποιός είχε καταφέρει να φτάσει στο σημείο να έχει 5% λίπους πάνω του.

Η φυσική του κατάσταση, 23 χρόνια μετά, θεωρείται #goals για πολλούς άντρες στο TikTok. «Μπορείς να δεις τη σκληρή δουλειά που είχε ρίξει. Ένα σώμα που του επιτρέπει να κινείται σαν αθλητής. Κάτι που έχει πετύχει και ο Ronaldo και που του επιτρέπει να επεκτείνει τη διάρκεια της καριέρας του», εξηγεί ο trainer Chris Antoni.
Για να πετύχεις κάτι τέτοιο, πρέπει να αφοσιωθείς σε πολύ αυστηρές δίαιτες, αερόβια και συγκεκριμένες ασκήσεις. Επίσης, πρέπει να είσαι πολύ δραστήριος και να ξεχάσεις τις πολλές ξάπλες. Για junk food, ούτε λόγος φυσικά. Σύμφωνα με τους trainers, η μείωση του λίπους και η αύξηση της μυικής μάζας σε βοηθά να νιώθεις καλύτερα, σωματικά και ψυχικά.

Το Fight Club, στη σύγχρονη εκδοχή του

Για να πετύχει αυτό το σώμα, ο Brad Pitt γυμναζόταν 4 μέρες την εβδομάδα, κάνοντας τρομερά στοχευμένες ασκήσεις. Ο Farren Morgan φέρνει τα πράγματα στο 2022 και μάς δίνει το πρόγραμμά του. Το μόνο διάλειμμα που θα κάνεις είναι τις Κυριακές.

Δευτέρα- Bench dips

Τρίτη- Pendlay Rows

Τετάρτη- Standing Military Press

Πέμπτη- Standing Barbell Curls

Παρασκευή και Σάββατο- Στατικό Ποδήλατο

Κάνε για 1 ώρα, αυξάνοντας την ένταση κάθε 20 λεπτά, δίνοντας το περισσότερο που μπορείς.