Πώς να οργανώσετε τα έγγραφα και τα οικονομικά σας

Κυριακή, 05 Απριλίου 2015
fiancebindertabs.jpg

Οι λογαριασμοί και τα επίσημα έγραφα από τους δημόσιους φορείς είναι ένας μόνιμος μπελάς στο κεφάλι όλων, αφού η διαχείριση τους απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μη χαθεί η παραληφθεί κάποιο από αυτά. Το κλειδί για να μην "χάνετε την μπάλα" είναι η οργάνωση. Όσο πιο συγκεντρωμένα έχετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα, τόσο το καλύτερο.

fiancebinderopen1

Προμηθευτείτε με ένα ντοσιέ με κρίκους και πριν προχωρήσετε με τα χαρτιά σας σημειώστε σε ένα mini notebook όλους τους ηλεκτρονικούς κωδικούς σας, ώστε αν σας χρειαστούν να τους έχετε άμεσα διαθέσιμους. Για περισσότερη βοήθεια, περιλάβετε στο ντοσιέ ένα κομπιουτεράκι, μερικά post it και λίγους φακέλους που θα σας χρησιμεύσουν στο μέλλον. Έπειτα προμηθευτείτε με φακέλους με τρύπες για να τους περάσετε στο ντοσιέ και χωρίστε τους σε 6 διαφορετικές κατηγορίες:

fiancebindertabs

  1. Λογαριασμοί: Συγκεντρώστε όλους τους λογαριασμούς σας.
  2. Αριθμοί λογαριασμών: Τραπεζικοί λογαριασμοί, κωδικοί για την εφορία, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ κτλ.
  3. Home Budget: Σημειώστε πόσα είναι τα έξοδα για το σπίτι, ώστε να μην ξεφεύγετε εύκολα από αυτά. Extra tip: Σημειώνετε κάθε φορά νέους οικονομικούς στόχους για να τα μειώσετε.
  4. Συναλλαγές με επιταγές: Σε περίπτωση που χειρίζεστε check επιταγών. Κρατήστε τα αποκόμματα τους.
  5. Έσοδα: Σημειώστε συγκεντρωτικά όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα έσοδα σας για να έχετε μία πλήρη εικόνα της παρούσας οικονομικής σας κατάστασης.
  6. Φορολογικά: Σε έναν ξεχωριστό φάκελο κρατήστε συγκεντρωμένα τα απαραίτητα που θα χρειαστούν για τη φορολογική σας δήλωση.

Οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές και μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε ορισμένες ανάλογα με τις ανάγκες και τη βούληση σας.