Η πιο αποτελεσματική κίνηση για να χτίσετε το πολυπόθητο six pack

The Jennettes
Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020

Υπάρχει μία άσκηση που πραγματικά μπορεί να σας βοηθήσει να χτίσετε γραμμωμένους κοιλιακούς.

Με τη χρήση ενός μονόζυγου, μπορείτε να αποκτήσετε εμφανές six pack, απλά κρεμώντας το σώμα σας από τη μπάρα.

"Αυτή η "κρεμαστή προπόνηση”, είναι μια απλή κίνηση που μπορεί να διεγείρει πολλές μυϊκές ομάδες άνω και κάτω κορμού, με πρωτεύοντα στόχο την ενίσχυση του πυρήνα", λέει ο celebrity personal trainer Don Saladino, και προσθέτει: "Αρκεί να προσθέσεις μια έξτρα κίνηση: το σήκωμα των γονάτων σου στο ύψος του στήθους".

Η άσκηση hanging knee raise ενισχύει τους κοιλιακούς μυς από μια κρεμασμένη θέση, αλλά ταυτόχρονα τονώνει τους μυς της ωμοπλάτης.
"Τη στιγμή που ανεβάζεις και τα δυο γόνατα ενωμένα προς το στήθος και αρχίζεις να περιστρέφεις τη μέση σου δεξιά και αριστερά δημιουργείται μια ισχυρή δύναμη πρόσφυσης, η οποία αναγκάζει το σύνολο των κοιλιακών μυών να ενεργοποιηθούν περισσότερο από κάθε παραλλαγή άσκησης κοιλιακών", λέει ο Saladino, εξηγώντας τον σωστό τρόπο.

Τοποθέτησε τα χέρια λίγο πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων, με τις παλάμες σε εμπρόσθια λαβή. Τα πόδια δεν εφάπτονται στο πάτωμα.
Χρησιμοποιήστε τους κοιλιακούς σας για να σηκώσετε τα γόνατα ψηλά.
Τη στιγμή που τα γόνατα έρθουν στο ύψος της λεκάνης, δοκιμάστε μια στροφή της οσφυικής περιοχής προς τα αριστερά και αμέσως μια στροφή δεξιά.
Κάθε φορά, τα γόνατα πρέπει να φτάνουν στο ύψος του στήθους.

Ο προπονητής σημειώνει: "Μην προσπαθείτε να ταρακουνάτε τον κορμό. Στερεώστε το άνω μέρος του σώματος όσο το δυνατόν περισσότερο από τις λαβές των χεριών σας στη μπάρα και στοχεύστε στη σταθερότητα του πυρήνα. Προσπαθήστε να διατηρείς τη σπονδυλική στήλη ευθεία καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησης, και μην ανασηκώνετε τους ώμους για να διευκολύνετε την άρση των ποδιών".