Μία YouTuber έκανε το σκληρό πρόγραμμα γυμναστικής του The Rock σε 95 λεπτά. Εσύ;

Τετάρτη, 22 Σεπτεμβρίου 2021

H YouTuber Lucy Davis έκανε αυτό που δεν περίμενε κανείς: Το πρόγραμμα γυμναστικής του The Rock για δικέφαλους και πλάτη. Αποτελούταν από 50 σετ, κράτησε μιάμιση ώρα και υπάρχει σε βίντεο.

«Ανυπομονώ; Όχι και τόσο», είπε στην αρχή. Πήρε βαθιά ανάσα όμως και το έκανε. Φόρεσε τα αθλητικά της, πήρε κάμερα, τρίποδο και πήγε γυμναστήριο. 

Χωρίς να χάσει χρόνο, ξεκίνησε με τις επαναλήψεις για την πλάτη. Ήταν πολύ πιο κουραστικό από όσο περίμενε, αλλά δεν το έβαλε κάτω. Είχαν περάσει 65 λεπτά όταν τις ολοκλήρωσε – ήταν ένα mix ασκήσεων κωπηλατικής και pulldowns.

Οι δικέφαλοι ήταν κάπως ευκολότεροι. Στόχος ήταν να γυμναστούν αυτοί οι μύες από κάθε γωνία.

«Άδειασα από ενέργεια μετά την πλάτη», είπε εμφανώς εξαντλημένη από το αυτοκίνητό της. «Είμαι τόσο κουρασμένη, μάλλον για αυτό ο Rock τρώει τόσο».

Θα το ξανάκανε; Όχι. Ήταν περήφανη; Ναι.

Δείτε παρακάτω ολόκληρο το πρόγραμμα και αποφασίστε αν είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε.

Πλάτη

Άσκηση 1: V-Bar Lat Pulldowns (4 σετ x 8–12 επαναλήψεις)

Άσκηση 2: Κωπηλατική με μπάρα (4 σετ x 8–12 επαναλήψεις) 

Άσκηση 3A: Σκυφτή κωπηλατική με το ένα χέρι (2 σετ x 8–12 επαναλήψεις)

Άσκηση 3B: Σκυφτή κωπηλατική με το ένα χέρι (ανοιχτή λαβή) (2 σετ x 8–12 επαναλήψεις)

Άσκηση 4: Χαμηλή κωπηλατική στην τροχαλία (3 σετ x 8–10 επαναλήψειςuse a V-bar)

Άσκηση 5A: Lat Pulldowns (7 σετ of 8–10 επαναλήψεις)

Άσκηση 5B: Εκτάσεις πλάτης (7 σετ of 8–10 επαναλήψεις) - Τα 3 τελευταία σετ μέχρι max επαναλήψεις

Δικέφαλοι

Άσκηση 6: Κάμψεις δικεφάλων στην τροχαλία (7 σετ x 8–12 επαναλήψεις) με 30 δευτερόλεπτα ενδιάμεσης ξεκούρασης

Άσκηση 7: Machine Preacher Curls (3 σετ x 8–12 επαναλήψεις) 

Άσκηση 8: Μπροστινές κάμψεις δικεφάλων - (3 σετ x 10–15 επαναλήψεις)

Άσκηση 9: Preacher Curls - (3 σετ x 8–12 επαναλήψεις)