ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Τελικά το foundation πέθανε;


Ελένη Τσούτση

25 Ιανουαρίου 2023

Τελικά το foundation πέθανε;
Instagram/@ haileybieber
Μια νέα συζήτηση άνοιξε στον κόσμο της ομορφιάς και αφορά στο μακιγιάζ

Μήπως το foundation «πέθανε»; Μήπως τελικά το skincare άφησε πίσω του τις βαριές στρώσεις foundation και νίκησε ένα φυσικό δέρμα που «αναπνέει»;

Κάθε πρωί εφαρμόζουμε αρκετά προϊόντα αφού θέλουμε τόσο να περιποηθούμε την επιδερμίδα μας όσο και να έχουμε καλύψει τις τυχόν ατέλειες με το foundation. Mε λίγα λόγια χρειαζόμαστε serum, ενυδατική κρέμα, SPF, primer, foundation και concealer. Πολλά δεν είναι;

Το 2022 αξίζει να αναφέρουμε ότι τα λανσαρίσματα του skincare είχαν σημαντική αύξηση και εδώ υπάρχει ένα πολύ ξεκάθαρο θέμα. Όσον αφορά το μακιγιάζ, απλά δεν κάνουμε τόσα πολλά βήματα όπως παλιά. Δεν θέλουμε το πρόσωπό μας να έχει την αισθητική της μάσκας αλλά να δείχνει όσο πιο φρέσκο και ζωντανό!

Σύμφωνα με τα στατιστικά, αγοράζουμε λιγότερο προϊόντα μακιγιάζ γενικά. Η εταιρεία ερευνών αγοράς The NPD Group αναφέρει ότι οι πωλήσεις των προϊόντων μακιγιάζ μειώθηκαν κατά 20% από τον Ιανουάριο έως το τέλος Αυγούστου 2022 – σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019 . Τα primers μειώθηκαν δραματικά κατά 54% και τα eye primer 43%, την ίδια περίοδο. Η αγορά προϊόντων μακιγιάζ στο Ηνωμένο Βασίλειο αποτιμήθηκε σε 334 εκατομμύρια £, σημειώνοντας πτώση 25 %, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019.

Jenny.Gr

Η Emma Fishwick, υπεύθυνη στο ΗΒ για το The NPD Group, αναφέρει ότι 9 από τις 10 κορυφαία brands μακιγιάζ του 2022 προωθούν ενεργά τα οφέλη του skincare για να προσελκύσουν τους πελάτες.

«Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν foundations που περιγράφονται ως «ένα μείγμα μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος», bronzers «εμποτισμένα με υαλουρονικό οξύ για ενυδάτωση» και νέα foundation με οφέλη SPF», εξηγεί.

Τι πρέπει να είναι το Foundation;

Η άποψη του brand «Jones Road» για το τι πρέπει να είναι ένα foundation στην Vogue UK:

Πρέπει να προσφέρει ένα φινίρισμα που μοιάζει με το δέρμα και να χαρίζει κάλυψη στα μέρη όπου το χρειάζεστε περισσότερο». «Οι άνθρωποι θέλουν να βρουν τρόπους για να απλοποιήσουν κάθε πτυχή της ζωής τους και η ρουτίνα του μακιγιάζ και της περιποίησης της επιδερμίδας τους δεν διαφέρει. Εάν μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα χρησιμοποιώντας προϊόντα που είναι πολλαπλών χρήσεων, ακόμη καλύτερα».

Έχει δίκιο, φυσικά. Σε μια εποχή που όλοι είμαστε πολύ απασχολημένοι χρειαζόμαστε ένα προϊόν με πολλαπλές χρήσεις που θα καλύπτει όλες τις ανάγκες μας. Η νέα εποχή θέλει να σταθούμε περισσότερο στη πραγματική φροντίδα της επιδερμίδας και όχι σε μια πρόχειρη τελειότητα.