Πώς να φροντίσετε την επιδερμίδα σας πριν και μετά την γυμναστική σας

Ελένη Τσούτση
Τρίτη, 20 Ιουλίου 2021

Αν έχετε βάλει στη ζωή σας την γυμναστική ή ετοιμάζεστε να αρχίσετε σύντομα ίσως δεν έχετε σκεφτεί ότι ακόμη και η ζωή πριν και μετά το γυμναστήριο χρειάζεται μια συγκεκριμένη skincare routine η οποία θα βοηθήσει την επιδερμίδα σας.

Πόσες φορές άλλωστε έχετε νιώσει κουρασμένες μετά την γυμναστική και αμελείτε να φροντίσετε την επιδερμίδα σας; Είμαι σίγουρη αρκετές. Οι παρακάτω συμβουλές λοιπόν θα σας κάνουν την επόμενη φορά να μην αμελήσετε κανένα skincare βήμα που θα κάνουν το δέρμα σας πιο λαμπερό.

Πριν το γυμναστήριο:

 

1. Καλό θα είναι να αποφύγετε το μακιγιάζ καθώς το δέρμα σας πρέπει να αναπνέει. Έτσι είναι προτιμότερο να μην το επιβαρύνετε με περιττά προϊόντα. Ειδικά εφόσον θα ιδρώσετε, αυξάνονται και οι πιθανότητες να εισχωρήσει το μακιγιάζ στους πόρους. Αν όμως δεν αισθάνεστε άνετα χωρίς καθόλου κάλυψη, τότε μπορείτε να εφαρμόσετε ένα αντηλιακό με χρώμα.

2. Στα διαλείμματα που κάνετε από την γυμναστική σας, μπορείτε να ταμπονάρετε το πρόσωπό σας με pads που περιέχουν τονωτική λοσιόν ώστε να απομακρύνετε τα υπολείμματα που είναι πολύ πιθανό να έχει «μαζέψει» το πρόσωπό σας.

3. Μην ξεχνάτε ότι τα περισσότερα μικρόβια κρύβονται στα όργανα γυμναστικής, τα οποία αποτελούν την κύρια πηγή. Έτσι, για να είστε προστατευμένες, επιλέξτε μια πετσέτα που θα χρησιμοποιείτε μόνο εσείς.

4. Το πιο σημαντικό βέβαια είναι καθόλη την διάρκεια του workout να μην αγγίζετε το πρόσωπό σας.

Μετά το γυμναστήριο:

1. Από τα πρώτα πράγματα που μπορείτε να κάνετε στην επιδερμίδα σας μόλις ολοκληρώσετε την γυμναστική σας, είναι να κάνετε έναν σωστό καθαρισμό που θα διώξει όλους τους ρύπους και την σκόνη. Ο καθαρισμός είναι must σε κάθε ρουτίνα περιποίησης, πόσο μάλλον μετά τη γυμναστική.

2. Η απολέπιση της επιδερμίδας μετά τη γυμναστική καλύτερα να αποφεύγεται καθώς οι ειδικοί επισημαίνουν ότι το δέρμα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο σε μικροτραυματισμούς, οπότε αν θέλετε οπωσδήποτε να κάνετε, καλύτερα να χρησιμοποιήσετε ένα ήπιο καθαριστικό αντί για ένα «σκληρό» scrub.

3.  Αν παρατηρείτε στην επιδερμίδα σας ερυθρότητα μετά την άθληση ένα ενυδατικό serum θα την βοηθούσε να ενυδατωθεί καλύτερα και να επιλυθούν πιο γρήγορα οι κοκκινίλες από το πρόσωπό σας.

4. Τέλος, μην ξεχνάτε να περιποιηθείτε και το σώμα σας καθώς υπάρχει και η μυκητιασική ακμή, η οποία είναι πολύ δημοφιλής στα γυμναστήρια και μπορείτε να προστατευθείτε, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα αφρόλουτρα που σέβονται το Ph της επιδερμίδας σας.

Δείτε ακόμη: